Sunday, May 21, 2006

Yeniden sizlerleyim :)))

Merhabalar
Hepinizi cok ozledim, nisan 2 de kisa bir ara diye yazmistim sizlere, yaklasik 50 gun
olmus farkinda olmadan, ama inanin oyle bir yogundum ki, hep aklimdasiniz
ama bloguma oturup birseyler yazamadim.
Nisanin 5 inde resimde gordugunuz ucak bizi canim ulkeme getirdi. Ucagin penceresinden
yakaladim bu goruntuyu, bugun bloguma koymak istedim. Beni sevenlerime kavusturdu.
Gelince bir rahatsizlik donemi gecirdim, ameliyat oncesi ve sonrasi derken iyilesir
iyilesmez kendimi Izmir'e attim. Ailemle ozlem giderdim. Orada nete girme sansim olmadi.
Netcafeler duman icinde, bana uygun mekanlar degil ne yazik ki.
3 haftalik Izmir tatilimden sonra su an evimizdeyiz, Turkiye'de olmak ne guzel bir duygu
benim icin.
Her animdan keyf almaya calisiyorum. Bu arada biraz kiloda verdim, heryere yuruyerek
gitmenin mutlulugunu yasiyorum, zaten bu trafikde sanirim bir sure daha araba kullanamam :))
Araba kullananlarin gozu kara burada...
Ben yokken yorum birakip merak eden dostlara cok tesekkur ediyorum, hepinizi cok ama cok
ozledim.
Yeniden sizlerle olacagim, bundan emin olabilirsiniz.
Kucakliyorum hepinizi yeniden.
Sevgilerimle.
Veda

No comments: