Thursday, November 17, 2005

3.GUNUM

3. Gunum iyi gecti, bu gun aksam balik yedim, yaninda bol salata
ile, iyi geldi, bugun doktor gunumdu, gittim, kontrol ve tahliller
derken zaten gunun nasil gectigini anlamadim. Seker seviyem
normale yakin, kolestrol normal dedi doktorcum.

Ama tansiyon yine yuksek, sirt ve boyun agrilarim icinde
yeni ilaclar verdi, kilo verdigim icin sevindigini belirtti,
kilo kaybi sayesinde ayak bileklerimdeki agrilarinda azalacagini
soyledi, bende biliyorum bunlari, yuruyus sonrasi yapmami
istedigi egsersizleri gosterdi sirt agrilarim icin...

Vakit bulup bir salona gidebilsem, bugun bunun arastirmasini
yapacagim, benim icin hangi saat uygun once onu ayarlamam lazim.

Bugun diyetimde corba, muz ve sut var, aksama da tavuk eti yemeyi
dusunuyorum yine salata ile...

Veda Zamani

3 comments:

SUNSHINE said...

zeynepcigim tebrikler

dogru yolda ilerliyorsun. Benim rejimimde iyi gidiyor daha once denedigim ama yapamadim lahana corbasini hem senin sayende hem protein eklemesi yaparak devam edebiliyorum. hersey su anda iyi gidiyor.

kendine iyi bak.

Pinky said...

Tebrikler ikinizede :) Diyet bittiğinde tartıldığınızda hep beraber kutlama yapalım ama tabi salata ile :)Bencede protein eklemek iyi olmuş..

Anonymous said...

merhaba,
Şeker hastasısınız sanırım. Peki lahana diyeti sorun olmuyor mu?