Wednesday, November 30, 2005

3. gunum

Bende bu sabah yurumeye cikamadim, cok soguktu,
onun yerine evde muzik esliginde hareketler yaptim.
Ispanyolca tarzda muzik seviyorsaniz, bu kanali dinleyin.
Regeton dedikleri bir tarz muzikte, Mexican ve Reggy muzik karisimi:))
Iyi hareket ettiriyor, insanin uzerinden uyusukluk aliyor.
7:00 da haslanmis yumurtami yedim. Yesil cayimi ictim.
11:00 lahana corbami ictim. Oglen hava ilidi sanki, isyerinin
arkasindaki alanda yurudum. Simdi kereviz sapi kemiriyorum :))

3 comments:

SUNSHINE said...

bravo valla hava kotu filan farketmiyor sana

senin sayende bende yesil cay icmeye basladim unuttugum zamanlar oluyor ama senin sayfani okuyunca hatirliyorum. mesela bugun yine icmedim hemen gidip bir yesil hazirliyayim unutmadan.

Unknown said...

Sevgili Ayisi,
icebilirsen sabahlari ac karnina bir bardak ilik suya 1 yemek kasik elma sirkesi dok ve ic, toksinler icin cok iyi, vucudu temizledigine inaniyorum ben, yesil cayda oyle,
cunku biz calisan insanlar calisirken birseyler icmeyi seviyoruz, ozellikle ben kahve cok tuketiyorum, simdi onun yerine yesil cay iciyorum.
Afiyet olsun sanada.

SUNSHINE said...

zeynepcigim ben daha once her ogunden once sirkeli su icilen bir siyet denedim ama tadi cok igrencti ama normal beyaz sirke kullandim acaba elma sirkesinin tadi guzelmidir bir denemekte fayda var zaten bu gece diyetide bozdum moralim fena halde bozuldu yarin ne yaparim bilmiyorum