Friday, November 18, 2005

4. ve 5. GUNUM


Selam Diyet Dostlarim,
4. ve 5. gunude bitirmis durumdayim, bugun keyfimde iyi, ramazan oncesi
22 beden giyiyordum herseyi, bugun kendime pantolon aldim 18 beden...
YUPPIIII dedim kendi kendime, cocuk gibi sevindirik oldum birden :)))
6. ve 7. gun icin corbam kalmadi, bu aksam yeniden pisiriyor,
haftaya lahana corbasi diyeti yapmicam ama corbadan bir ogun icmeyi
dusunuyorum, ben sevdim bu corbayi :))
aa bu arada resimdeki ben degilim tabi, pantolon aldim ya,
ondan boyle bir resim sectim:))
Diyet arkadaslarim, diyet guzellerim elbirligi ile bu isin hakkindan
gelecegiz, inaniyorum,
ama 2 aksamdir yuruyuse cikamiyorum, asiri soguk ve asiri
yorgunum, oglenleri biraz yurudum isyerinin cevresinde o kadar,
sucluluk hissediyorum sanki simdide,
ama sabahlari yuruyorum, seve seve, hosuma gidiyor, hem
muzigimi dinliyorum, hep tempo tutuyorum yururken, arada
calkaliyorum :)) sokaklarda kimse olmuyor cunku.
Inanin yuruyup eve gelince sekerimi olcuyorum degerlerim
dusmus oluyor, yurumenin bedene cok faydasi var, tum beden
calisiyor cunku...
Hadi yarin sabah sizde yuruyun benimle, birbirimizin kulaklarini
cinlatalim yururken ne dersiniz?
Sizleri seviyorum.
Veda Zamani

2 comments:

SUNSHINE said...

zeynepcigim tebrikler 22 bedenden 18 dusmek harika birsey

yuruyus yapmanin cok faydasi oldugunu dusunuyorum.

Ben yuyus yapamiyorum ama isimde cok kosturuyorum gun sonunda bacak kaslarimin agirdigini hissediyorum kosturmaktan insalah faydasi olur.

ben insanlarin bu diyetle hafta 10 pounda kadar verdiklerini okudum. Ben bir hafta sonunda tartilcagim arada tartilmak yok soz verdim. Sende haftanin sonunda kac pound verdigini yazarsan cok sevinirim

bu diyeti onerip baslamma ve kararli devam etmeme yardimci oldugun icinde ayrica teskkurler

birlikte basaracagimiza inaniyorum

gorusmek uzere

Pinky said...

Bence süper bir iş çıkarmışsın.Tam bloğuna uydun..kilolara veda :)eh ne diyelim darısı hepimizin başınaaa!Ve yürüyüşleri ihmal etme özellikle sana böyle keyif veriyorsa..