Monday, November 28, 2005

Lahana Corbamla ilk gunum




Lahana corbam evet gordugunuz, kaseye koyup kasik kasik
yemek yerine fincana koyup iciyorum, biraz limon ilavesi
ile tadida cok guzel oluyor.
Bugun saat 11:00 de ictim corbami, sonrada saat 2.30 da
icim kiyildi biraz o zaman yine bir fincan ictim.
Simdi saat 7.30 bir fincan corba ve biraz tavuk yedim.
Haslanmis tavuklarimi teflon tavada soya sosta cevirdim
birazcik, yagsiz, soya sos hos bir lezzet verdi.
Ustune de birazdan keyif cayimi icecegim.
Bugun de boyle gecmis olacak.
Darisi 2. gunumun basina:))

Veda Zamani

2 comments:

suspect said...

veda arşivine baktım ama bulamadım, çorbayı nasıl yaptın ve de gün içine başka neler yedin?

Unknown said...

Sevgili Suspect,
bugun bloga yerlestirdim, corbanin tarifini ve gunluk uygulamayi.

sevgilerimle,