Sunday, November 20, 2005

6. ve 7. gunum

Merhaba

Lahana corbasinda son gunume geldim, yarin sabah tartilacagim ve
sonucu size yazacagim,
bu sabah yuruyuse cikamadim, cok yagmur vardi ve soguktu hava,
bende onun yerine evde yeterince enerji harcadim,
haftada bir gun evde olunca bir suru ev isi birikiyor,
camasir, utu, temizlik derken, yagmur dinince arka bahcedeki
dokulen sonbahar yapraklarini temizledim, egil kalk,
egil kalk bir nebze jimnastik oldu benim icin.

Yarin icin kendime yemek hazirliyorum bir yandan da,
ev halkina ayri, kendime ayri...
Cok zor oluyor bu is, kilo vermek isteyenler bir sureligine
yalniz yasamalilar :))
Boylelikle isimiz daha da kolaylasacak degil mi?

Kahvalti icin dusundugum
1 dilim kepekli ekmek
1 dilim beyaz peynir
1 adet domates

oglen icin

yagsiz kiymadan kofte hazirladim, pisirdim, yanina
salata ile yiyecegim.

ikindi acikirsam
lahana corbamdan icecegim.

aksam icinde
1 yemek kasik zeytinyagda evdeki tum sebzeleri sote ettim,
havuc, bezelye, taze fasulye ve taze sogan,
yanina bir kac kofte ile yiyecegim.

yesil cayimi icmeyi ihmal etmeyi dusunmuyorum,
birde sabah sekersiz kahvem olmazsa olmaz.

Basaracagiz.
Veda Zamani

3 comments:

SUNSHINE said...

diyetin yolunda gitmesine cok sevindim. Bende onumuzdeki hafta icin seninkine benzer bir diyetisyenin hazirladigi rejimi yapacagim.

bugun son gunu zayifladigimin farkindayim ama ne kadar verdigimi cok merak ediyorum. Bir endisemde onumuzde hafta bu kilolari geri almamak.

daha once okudugum sayfalarda insanlarin 1 haftada 10 pound verdigi yaziyor ama kisa zamanda cogu geri almis.

kendine iyi bak. gorusmek uzere

Unknown said...

Ben daha onceki denemelerimde 8 lb yi hic gecmedim, yarin sabah belli olacak :))

sevgilerimle,

Nilay said...

Ya Zeynep abla hakikaten cok zor oluyor kendime ayri evdekilere ayri yemek yapmak. SAdece kendim icin yapsam,belki yemekte yapmam o zaman zayiflarim belki diye dusunuyorum. Cok kilo aldim. Cok uzuluyorum. Mutlaka zayiflamam lazim.
Kendine iyi bak
Sevgilerimle
Nilay