Wednesday, November 23, 2005

Nasil mi Gidiyor?



Dunku stresli gunden sonra bugun iyiyim, dun bir suru elma yedim,
canim tatli istedikce elma aldim elime, cunku ben stresli halde
iken cukulata, tatli arar gozlerim cevremde, buna elmalar sayesinde
HAYIR dedim.
Lahana corbasindan sonra bugun 3. gunumdeyim, sabah baskule cikinca
250 gr. daha veda etmisim, sevindim. Sabah yesil cayimla birlikte
1 yumurta, 1 dilim peynir ve 1 dilim kepek ekmek yedim.
oglen burada 6 gr. fat dedikleri cinsten sandvic yaptim kendime,
kepekli iki dilim ekmek arasina 2 dilim hindi, 3 dilim
domates ve 2 yaprak marul koydum, biraz sirke doktum, guzel oldu.
Su an isteyim, aksama koftelerim var, salata ile yiyecegim.
Basaracagiz hep birlikte.
Veda Zamani

6 comments:

SUNSHINE said...

basinsagolsun zeynepcigim

bu derin uzuntunu elmayla atlatman artik senin diyet isinde cok ilerledigini gosteriyor. Tebrik ederim.

bende bu arada senin sayende yesilcay icmeye basladim ama bu hafta lahana corbasi yok haftaya yapacagim ya biraz ozlerim belki.
bu arada tartilmaya korkuyorum karnimda biraz sislik vardi bugun neyse yinede az yemege devam ediyorum.

haftaya tekrar lahana diyeti yapacakmiyiz
seninle yapmak beni cok motive etti de

optum bye

Unknown said...

Sevgili Sheker ve ayisigi

inan bende kendime inanamiyorum, canim istemiyor birseyler yiyim diye, dun istedi gerci, bulsam yakinimda cukulata veya benzeri seyler aninda luplerdim, ama elmalar hep cevremde idi, aklima geldikce elma tiktim agzima, bundan sonra bana iyi bir yontem oldu, ben sinirlenince, SIKIlinca asiri yiyorum, esimle bir sey tartissak ofkemi yiyeceklerden alirim, bugun gittim 10 lb elma daha aldim kendime, ise giderken cantamda 4 elma vardi :))
hep birlikte yapacagiz bunu, basaracagiz, hele dunku haberden sonra, tombik arkadasimi kaybetmek beni korkuttu diyebilirim, seker, kolestrol ve yuksek tansiyonla yasayan biriyim...
hayatta kalmak icin, bize ihtiyaci olam evlatlarimiz icin, saglikli olmak icin veda etmek zorundayiz kilolara...
Hadi kizlar, diyet arkadaslarim,
ay isigi dilersen yapariz yine, neden olmasin, yoldas oluryoruz birbirimize...
sevgilerimle,

SUNSHINE said...

selamlar

thanksgiving umarim kolay atlasmissindir.

Bende bu hafta iyi gidiyorum rejim listemdeki az yemekleri bile yemege firsat bulamiyorum zaten karnim da hic acikmiyorum. ama itiraf etmeliyim thanksgiving yemeginden sonra gece uykumda ilk defa yemek gordum. yemekte yememistim ama bilincaltim beni boyle zamanlarda hala zorluyor. Ancak artik onu ben kontrol ediyorum yani onu beni degil. Cok sevdigim bir tatli olursa canim su anda istemiyor diyorum yasak yerine bu daha cok ise yariyor bende.

pazartesi lahana diyetine hazirim

gorusmek uzere
optum

Pinky said...

Merhaba vedazamani
Benim haberim olmadı.halada yok gerçi.Sanırım bi tanıdığını kaybettin,başın sağolsun!
Kilo konusunda acına rağğmen pes etmemen çok güzel.Konuşmak dertleşmek istersen hep burdayız..kendini bırakmamış olmanı hayranlıkla izliyorum!Sevgiler..

SUNSHINE said...

evet zeynepcigim yarin alisverise cikip eksikleri tamamlayip aksamda corbami pisirecgim. Yani pazartesine hazir ve nazir olacagim.

Yakin bir arkadasim benimle birlikte onceki hafta lahana diyetine basladi ama corba midesini bulandirmisti. Ancak yakinlari cok kilolusun deyince bu hafta tekrar deneyecek ozelikle benim 8 pound zayiflamam ve bu hafta iyi gitmem onun tekrar motive olmasini sagladi

Baklaim onumuzdeki hafta yine 8 pound verebilir miyiz
ne dersin

gorusmek uzere

Unknown said...

Ayisigi evet bugun basladim yeniden lahana diyetine,

sevgili Xtram, bunun icin formul gelistirdim kendime,
yapiyorum yemek yenilecegi zaman evi terkediyorum aksamlari :)))
ben yuruyup gelene kadar benimkiler sofradan kalkmis oluyor,
boylelikle nefsime engel olmus oluyorum...
sevgilerimle arkadaslarim