Tuesday, November 15, 2005

Guc Bende Artik!!!!!!!

Bugun lahanada diyetinde 2. gunumdeyim, dun cok guzel gecti,
yumurtami yedim, aksamda haslama hindi etimden yedim bir parca,
ustunede tatli olarak yesil elma yedim, birde aksam yemeklerinde
az yemek icin bir yontem yarattim kendime, ev halkinin
yemeklerini hazirlayip masaya birakiyorum, ben yuruyuse cikiyorum,
ben gelene kadar onlar sofradan kalkmis oluyorlar, boylelikle kendimi
frenlemis oluyorum. Guc bende artik, Guc bizde diyet kardeslerim.
Sizlere baska bir oneri daha, cevrenizde iradesi zayif kilo vermekten
hoslanmayan kisiler varsa biraz mesafe koyun bu ara,
motivasyonumuzu kimsenin bozmasina izin vermeyin,
hani su olay vardir ya, - aman ye 1 kurabiyeden ne olur,
sonrasinda bu 2 kurabiyeye cikar cunku, bosverin,
siz yemeniz gerekenler neler cok iyi biliyorsunuz,
Bu sabah yine yurudum geldim, simdi yazimi yolladiktan
sonra haslanmis yumurtami yiyip, ise gidicem.
Sizleri seviyorum diyet kardeslerim.

not: Bu guzel resmi Xtra'dan aldim, ne hos degilmi?
Veda Zamani.

2 comments:

Unknown said...

Shekercim,
isim otururarak sabahtan aksama kadar oturuyorum arada kalkiyorum ama, computer hardware isinde ne kadar ayakta durur insan, test, kurulum isi derken genelde oturuyorum, sabahlari yuruyunce inan gunum daha iyi gecmeye basladi sanki, aksam ki yurumeyide yeni aliskanlik yapiyorum kendime, dedimya sofradan uzak kalmam lazim, yoksa biraz ondan biraz bundan tirtiklamaya baslarsam isin ucu kadar yine :)))
sevgilerimle,

Pinky said...

Ben yaptığın rejimden çok yürüyüşleri taktir ettim doğrusu.Çünkü bu tam anlamı ile konsantre olmanın işareti.Yürekten kutluyorum hem rejim hemde yürüyüşler için..Bize diyecek birşey bırakmamışsın ki .. :)