Thursday, December 01, 2005

4. gunum


Bugun Lahana corbasinda 4. gunum, hersey olasi gidiyordu,
bu oglen arap markete ugrayana kadar. Ben bakliyat yemeyi cok severim, her cesiti,
ev icin kepekli bulgur, kuskus vs. bakinirken gozume kavanozda
bekleyen kuru baklalari gordum, aa orada nasil canim istedi anlatilmaz, halbuki gitmeden once corbamdan bir fincan icmistim :)) Baska zaman cukulata gorunce cildiran ben, bugun ayni hissi baklalari gorunce yasadim, isyerime geri dondugumde hemen kavanozu actim, suyunu suzdum, uzerine yarim limon suyu ilave edip, afiyetle yedim. Kavanozun uzerini sonra okudum, yag hic yok, baska zararli seylerde yok, diyet disi yemis oldum bende :)) ama cok lezzetliydi inanin. 4 tane subway sandvic yemis gibi mutluyum su an :))
Veda Zamani

2 comments:

Unknown said...

Sevgili Sheker,
bende ete duskun degilim aslinda, yemis olmak icin yiyen biriyim,
bakliyat, sebze ve meyveyi cok seviyorum, ama esim ve cocuklarim etcil, sebzeyi cok az tuketiyorlar.
Atkinse henuz karar vermis degilim, ozellikle yazdim, deneyen dostlarin fikirlerine ihtiyacim var cunku, aldigim bilgiler hemen hemen senin soylediklerine benziyor, onun icin haftaya kontrol altinda yemege devam edecegim.
Sagolasin.

Anonymous said...

Ne diyelim ..Afiyet bal şeker olsun
:)