Monday, December 19, 2005

Lahana corbasi ilk gun!!!

Merhaba Sevgili Diyet Kardeslerim ve Corbadaslarim:))
bugun 19 aralik, yeni yila daha sihhatli girecegimize
eminim, cunku yavas yavas da olsa fazlaliklarimiza veda
ediyoruz hep birlikte.
Bende bu sabah yesil cayimi ictim, ardindan kahvemi
simdi saat 10.30 ilk corbami iciyorum, isittim.
Hava soguk icim isindi, Suspect pul biber koymus, harika
bir fikir, aci bana dokunuyor bende karabiber ve limon
ilavesi ile huuupluyorum corbami.
Bugun yatana kadar ara ara ne zamanlar corba ictigimi
hangi meyve yedigimi gelip yazicam:))

sabah 8:00 = Yesil Cay ( koca bardak ile )
9.15 = Sekersiz kafeinsiz kahve ( bir buyuk fincan)
10.30 = Lahana Corbam ( limonlu / karabiberli)
11.45 = Yesil Cay
12.30 = Portakal
1.30 = Lahana Corbam
3.00= Portakal ( 2 tane)
5.00= Lahana corbam
6.00= Yesil Cay
7.30= spor
8.15= Lahana Corba
8.30 = Turk Cayi
Su an saat 9.00 olmak uzere, birazdan uykuya cekilecegim.
Asiri yogun ve yorucu bir gundu, zipzip keyifsizdi aksam
bende uyuyamadim, yarin yeni bir gun hepimize.
Ilk gunu basari ile tamamladim, mutluyum, yorgunum, uykusuzum:))
Hoscakalin. Sabaha gorusmek uzere Corbadaslarim ve diyet kardeslerim.
Veda Zamani

6 comments:

tatlıcadı said...

çokkkk iyi gidiyorsun tebrikler hiç bozmamışsın ben birazcıcık kaçırdım ama genede vermişism kesin sende çok güzel vereceksin hem sen benim gibi bütün gün bilgisayar karşısında oturmuyorsun hemde spor yapıyorsun :)

SUNSHINE said...

tebrikler zeynepcigim ben de dun sadece corba ve meyva yedim hic zorlanmadim yani ekleme yapmama gerek kalmadi.

hedefe dogru birlikte ilerlemek cok keyifli yoksa bu corba rejimi bu kadar destek olmasa yurur muydu bilmiyorum iyiki varsin

Unknown said...

:)bugün ayın 20 si sen yoksun çorbadaşım ben çok üşüyorum zeynep ya donuyıorum tabiri caizse

Anonymous said...

merhaba
lahana çorbasını nasıl yapıyorsunuz tarifini verirseniz çok sevinirim.
sevgiler.

Anonymous said...

:) sitede buldum. sanıyorum hemen başlıyorum bende. herkese başarılar.

Unknown said...

bol sans sanada isimsiz arkadas,
tamami ile uygularsan daha cok basarili oluyorsun, ozellikle ilk hafta.

takildigin zaman yaz bize.