Wednesday, December 14, 2005

Dun ve Bugun

Merhaba
Dun yorucu ve yogun bir gundu benim icin, o yuzden dun yazamadim,
dun sabah hava cok guzeldi, kulakliklarimi taktigim gibi sokaga firladim
yurudum ZipZip uyanmadan, onu okula yolladiktan sonra kahvaltimda
haslanmis yumurta ve zippo cakmak kadar beyaz peynir yedim. Oglen
kuruborulce salatasi, aksamda izgara kofte ve salata yedim.

Bugun sabah meyve yedim kahvaltida, portakal ve elma istedi canim.

Oglen icinde Cilbir yaptim.
Sabah yumurta yemeyince oglen yogurtla birlikte yemek fikri hosuma gitti.
Tavama su koydum, kaynayinca tuz ve sirke ilave ettim.
(sirke yumurtayi suya ilave ettiginizde dagilmasini onluyor)sonra
2 yumurtayi teker teker kirip suya biraktim, kisa surede pisiyor zaten.
1 kase yagsiz yogurduma 1 dis sarimsak ilave ettim.
Yumurtalarim pisince yogurdumu koydum uzerine, birazda
aci olmayan kirmizi toz biber ile renklendirdim. Guzel gorunuyor degil mi?
Hadi sizde bugun yapin, ya da yarin :))
Aksam icinde menumde balik var, yaninda bol salata ile iyi gider diye dusunuyorum.
Simdi bana musade, cilbirim sogumadan yiyeyim.
Birlikten kuvvet dogar sevgili diyet kardeslerim ve iyiki birlikteyiz.
Sevgilerimle,

Veda Zamani

6 comments:

SUNSHINE said...

cilbir cok guzel gozukuyor ama ben bugun protein hakkimi koftede kullanadim yarina cilbir pisirebilirim.

rejimin bu arada gayet guzel gidiyor kilo vermeyede devam ediyorsundur herhalde.

afiyet olsun.

SUNSHINE said...

zeynepcigim sana birsey soracagim nede olsa sen lahana corbasi konusunda benden tecrubelisin gecen carsambadan bu yana lahana corbasi diyeti yapiyorum ama pek faydasi olmadi gibi sen hatirliyorum bir haftanin ardindan tek basina yaptiginda yine 8 pound vermistin

asiriya sadece bir kere kactim o da 400 kalori onun disinda corba cok icmiyorum ama diger yediklerim cok az. niye olmadi bilmiyorum

simdi biraz kafam karisti bu corba diyetine devam mi etsem yoksa baska birseyler mi yapsam.

ne dersin

Unknown said...

Sevgili Ayisi saniyorum veriyorum, bu pazartesi tartilmadim, hormonsal devredeyim, onumuzdeki pazartesi tartilinca belli olacak, ama kendimi iyi hissediyorum, yediklerimi sorgulayarak tukettigim surece basarili olacagima inaniyorum
, yurumenin ve kullandigim aletinde ise yaradigini dusunuyorum.
Corba konusunda supheye dusme, gun icinde corbayi su niyetine tuket,
ben sabah yumurtadan sonra 11 de corba iciyordum, 2 de yine, aksam salata v.s.
corba detoks isi yapiyor, ben p.tesi insallah baslayacagim.
yine birlikte yapariz ne dersin.
sevgilerimle,

Unknown said...

Shekercim, ben yemekten zevk alan bir insanim, yapmaktanda.
Diger blogumuzu takip ediyormusun bilmem Figen'le birlikte yemekbiz blogumuz var, yaptiklarimizi orada paylasiyoruz dostlarla,
cok seviyorum ben mutfak isini, computer hardwareci yerine keske bir ahci olsaydim diye ic geciririm bazen :))
Ben burada ozellikle yediklerimi resimleyerek koymaya basladim, cunku biz yediklerimize dikkat edenler icin secenekler kisitli,
o yuzden diyet kardesligine faydam olsun istiyorum.
Aksama yap, ben az sarimsak koydum, calisiyorum gunduz diye, sen daha cok koy, inan harika oluyor, yaninda dilersen kizarmis kepekli bir dilim yiyebilirsin :))
sevgilerimle,

Unknown said...

Sevgili Tweety, begendigine sevindim, gercekten uzun sure tok tutuyor degil mi? bugun oglen bende yine o salatadan yiyecegim,
bakliyati seviyorum cok, vucudumuzada zarari yok, her firsatta yiyelim :))
sevgilerimle.

rks said...

Çılbır mı? İğrenç
Bir keresinde askerde çıkmıştı. Ben de dondurma sanmıştım. Hep yumurtanın beyaz tarafı geldiğinden olacak. Kaşığımı da daldırınca ne bileyim dondurma gibi geldi. Ağzıma attım ve ekşi bir tat gelince..... işte o andan sonra çılbır ile yıldızım barışmadı.....