Saturday, December 03, 2005

5. ve 6. gunum

Merhaba

5.gunumde yazamadim, hersey normal rutinde gitti beslenme acisidan
islerin yogunlugundan vakit bulup yazamadim, sabah ve aksam olmak
uzere iki kere yurume imkanim oldu, hava guzeldi yine, corbam bitti
aksam yeniden biraz corba pisirdim kendime, corbaya salataya devam.
Aksam pancar hasladim yedim sebze olarak, tavuk istemedi canim,
bana yeterli geldi.

Bugun 6.gun, sabah yuruyemedim, gece oglum rahatsizlandi, uyumadim hic,
sabahda evden cikarken ona yakalandim, geri dondum.

bu sabah yumurta da yemek istemedi canim, bir adet ayva yedim,
birazdan corbami icecegim, sabah yurumedim ama isyerimin arkasindaki
alanda oglen yurumeyi dusunuyorum.
Simdilik benden gelismeler boyle,

Veda Zamani

3 comments:

SUNSHINE said...

zeynepcigim harikasin valla ben bu hafta corba rejimini beceremedim . kendimi saldim toprlayip en azindan verdigim kiloalri korumam lazim. Bir hafta ara verip tekrar yapmak istiyorum.

hedefe dogru emin adimlarla ilerliyorsun tekrar tebrikler

SUNSHINE said...

bu arada senin yazdigin elma sirkesi tarifini yapacagim. Umarim basarili olurum. Bir guzellik uzmanin sayfasinda ogle ve aksam yemeklerinden yarim saat once 1 kasik elma sirkesi ve 1 bardak su icilerek saglikli kilo verilecegi yaziyordu. Simdilik hazir sirke alacagim benimki olana kadar

Pinky said...

Selam..gerçekten taktirle okuyorum yazdıklarını.nekadar güzel ilerliyorsun darısı artık bizlerin başına..Umarım oğlunda iyidir.Sevgiler