Wednesday, December 21, 2005

Diyet tesellisi :)))



1- Bir şey yersen ve kimse seni o anda görmüyorsa onlarda kalori yoktur.
2- Eğer Light limonatası içersen ve bunun yanında çikolata yersen,çikolatadaki kaloriler Light limonata tarafından yok edilir.
3- Eğer başkalarıyla beraber yiyorsan, o zaman sadece onlardan fazlayediğin kaloriler sayılır.
4- İlaç niyetine kullanılan yemekler hiç sayılmaz...mesela sıcakçikolata, Kırmızı şarap, konyak....
5- Eğlence amaçla tüketilen yemeklerin kalorileri yoktur (Patlamış mısır,Fıstık, Limonata, Çikolata yada şekerleme) mesela video izlerken yada müzik dinlerken, çünkü onları Gıda olarak almıyoruz sadece eğlencenin bir parçasıdır onlar.
6- Pasta dilimleri veya kurabiyelerinde kalori yoktur çünkü onlarkesildiğinde veya kırıldığında içindeki yağ uçar gider.
7- Yemek hazırlarken Bıcak, Tencere yada kaşıkları yalarken kalori almazsınız çünkü onlar yemek yapmanın bir parçası.
8- Renkleri aynı olan gıdaların kalori değerleride aynıdır. Mesela Domates ve Çilek reçeli yada Mantar ile beyaz çikolata)
9- Dondurulan gıdalarda kalori yoktur çünkü kalori ısı birimidir.

6 comments:

SUNSHINE said...

HEPSI COK HOSLAR

hic gulesim yoktu hemen hemen 40 gunde sadece 2 gun kacamak yapmis biri yapmis biri olarak kacamak yapmadi ozledim.

su anda her gun tartiliyorum kilo vermem durunca lahanadan sonra sadece cikolata yiyecegim ilac niyetine onunda kalorisi sayilmaz

cenebaz said...

Off,çok zor şu diyet işi ya.Ben nasılsa yarısında bozucam diye hiç başlamıyorum.Ama siz bana uymayın. Azimle devam rejime.

Anonymous said...

bu şekilde düşünmemeliyiz işte ben de hep öyle düşündüm hep şimdiye kadar nasılsa patlak verecek diye ama vermemesi için çaba göstermedim nefsimle savaşmadım!!!
o hep hükmen galipti ama artık değil kimse zorla yedirmiyor yada yemem için silahla zorlamıyor yemezsem istediğime ulaşırım yersem değil!!!
hayallerimi gerçekleştirmek sadece benim elimde kimsenin değil..
hayallerinizin gerçek olması dileğiyle!!,

Pinky said...

ah ah ne olurdu herşeyin kalorisi şu listedeki gibi olsa :) çikolatalar,pastalar of of..ay ne diyorum ben?sağlıklı yaşamalıyız onlarda ne :)

rks said...

Biraz kendinizi kandırıyorsunuz gibi geldi bana.
Yediklerinizi kafanıza taktığınız sürece su bişe içseniz yarar derler. Ne kadar doğru bilmiyorum.
Formda kalmak istiyorsanız;
yemek için yaşıyorum felsefesini yaşamak için yiyorum olarak değiştirmek bence en doğrusu......

Unknown said...

Sevgili Diyet kardeslerim,
bana bu metni dun bir dost yollamis, zugurt tesellisi gibi bende diyet tesellisi diye koydum.
Hepimiz zor bir isi basariyoruz, cunku hepimizde yemegi seven insanlariz, Tarkancim, yasamak icin yemek bizler icin su an zor, bunu da basaracagiz kisa bir zamanda eminim, su an yeme aliskanligimizi degistiriyoruz hepimiz sadece. Bunu basardigimiz zaman zaten sorunda cozulmus olacak.
Cenebaz, zor degil, hadi sende katil bize, birbirimize acayip sorumluluk duyuyoruz inan, kacamaklari bile saklayamaz olduk, yaziyoruz hemen
xtracim sagol, seviyorum keyf aliyorum yazarken buraya...
Arzum, canim corbayi yaptiktan sonra yani sebzeler pisince ben hand blenderi sokuyorum tencere icine gezdiriyorum icinde parcalaniyor.
hepinizi cok seviyorum.