Thursday, December 22, 2005

Lahana Corbasi 4. gun!!!


Bugun 4.gun.
Muz ve Sut gunumuz...

Gunun ilk saatlerinde belki muz
yiyerek mutlu olacagiz, tok tutuyor
cunku muz beni, severek yedigim
bir meyve ama gun icinde
4 tane yemek ve sut icmek
aksama eminim No Banana
diyecegim :))













7:00= Gunesli havada 30 dk yurudum.
7.35= Yesil cay
8.30= Kahve
10.00= Sicacik Lahana Corbasi
10.40= Yarim Muz
11.00= 1 bardak sut
12.15= Lahana Corbasi
1.31= 1 adet muz
3.00= Lahana Corbasi
4.00= Greyfurt ( bir musterim bahcesinden bir suru getirmis, muz yerine greyfurt yedim)
6.30= Astim nobetim beni yokladi, tikandim. Ne zamandir biraktigim haplarima yeniden
dondum. Eve geldim, yattim. Simdi kalktim.
9.30= Su ve Cay . Bana iyi geceler. 4 muz yiyemeden gun bitti:))

Veda Zamani

3 comments:

Unknown said...

ya ben bu yakışıklıya aşık oldum...
Kimden istiycez bu kıl yumağı yakışıklıyı

tebrikler iyi gitmişşin

Unknown said...

hahahahahaha, cok sevimli degil mi?
muzlari dusununce bu guzel sevimli yaratiklar aklima geldi hemen, koydum bloguma.

sevgilerimle.

Unknown said...

Jalecim,
cok tesekkurler, benimde sevdigim bir sekil bu, sebzelerle beslenmek, bakliyat cok severim, nohutu, kurufasulyeyi, borulceyi, baklayi tuketiyorum bol bol.
Onumuzdeki 6 hafta Yasamak Icin Ye uygulamasina baslayacagim bende.
Hosgeldin simdiden, blogunun ziyaretcisi olacagim emin olabilirsin.
sevgilerimle.