Saturday, December 24, 2005

Lahana Corbasi 6. gun!!!

Merhaba
Bugun 6. gun, biraz daha iyiyim. Hasta olmakda isime geliyor sanki,
hic birsey yemek istemiyorum.
Severek yedigim sey portakal, greyfurt ve muz.
Inanilmaz su iciyorum. Bugun kendime bir cesit punch yaptim,
elmalari dogradim tencereye, icine tarcin odunlarindan attim,
karanfil attim, portakal kabuklari dogradim. Taze zencefilden de
dogradim hepsini kaynattim. Aman piserken ne guzel koktu ev.
Ev halkina balli ikram ettim cok sevdiler, bende sekersiz ictim bol bol.
2 Fincanda lahana corbasindan ictim bugun. Yarina corbam kalmadi :(
Bugun bir daha yapmayacagim. Boylelikle 6 gunde kaliyor bu sefer.
Benimkilerede bugun iskembe corbasi yaptim sus payi. Benim corbam
piserken ve isinirken kokuyor diye laf ediyorlardi, bende onlarin
en sevdigi corbayi yaptim, Iskembe corbasi:))
Bugun calismadik, mutfaktan firsat buldukca dinlendim hep.
Yarin sabah baskule cikacagim. Sonucu sizlerle paylacacagim sevgili diyet kardeslerim.
Sevgilerimle,
Veda Zamani.

1 comment:

SUNSHINE said...

benimde 6 gunun sabahi corbam bitti bir gun icin insanin pisiresi gelmiyor ozelikle 6 gunun sonunda corbadan bikmis oluyorsun.

ama diyeti devam

sanada mutlu noeller

kendine iyi bak iyilesmene sevindim ve bol bol su icmene . simdi bende su icme ve spor olayina konsantre olacagim.

cok optum