Tuesday, December 06, 2005

Merhaba
Lahana corbasi diyeti akabinde dun grip oldum,
surekli sivi birseyler tuketiyorum, istesemde birsey
yiyemiyorum canim istemiyor cunku,
dun koca gun 2 tas corba ( lahana corbam bitmemisti)
bol limonla isitip isitip ictim, yaninda kepekli ekmek
yemegi denedim gitmedi, aksamda yarim tabak marul salatasi
tukettim, ama cok su icer oldum, sicak papatya, tarcin
caylari ictim.
Bugunde ayni sabah bir tas corba ictim, 11 gibi icim ezildi
1 adet muz yedim, yemekler su an bana cok uzak duruyor,
icim istemiyor, ama hastaliktan da kurtulmak istiyorum.
Veda zamani

6 comments:

SUNSHINE said...

gecmis olsun zeynepcigim sana da oglundan gecti herhalde

acil sifalar kendine iyi bak

Pinky said...

Çok çok çok geçmiş olsun vedazamanı,kendine çok dikkat et..yatıp dinlen oldu mu?ve bizlere dık dık haber ver seni merak edeceğiz..

Unknown said...

sevgili ayisigi sagolasin, evet okuldaki mikroplarla bizi tanistiriyor kerata.

pinky, benim hasta iken yattigimi kimse gormedi ben dahil :))
ben 24 saat anne, es, isveren olmak zorundayim cunku...

ilaclara yukleniyorum, ne yapayim, tesekkur ediyorum.
sevgilerimi yolluyorum sizlere.

SUNSHINE said...

zeynepcigim hasta hasta calismana uzuldum grip de yatip dinlenmzsen daha uzun zamnda gecer bende hic hastatyim diye isimi aksatmam ama daha uzun sure surunurum.

sana birsey soracagim ben yemekten once bir bardak sirkeli su icmeye calisiyorum ama cok igrenc geliyor bunun daha kolay bir yolu var mi acaba

Unknown said...

Corbadasim, ayisigim :))

Ben elma sirkeli suyu sadece sabahlari ilik olarak iciyorum, icine bir kasik bal koy, normalde uygulamasi zaten bal ile, ama ben sekerden kacindigim icin uygulamiyorum.

Bal ile dene.
Afiyet olsun, sifa olsun.

Anonymous said...

Merhaba veda zamanım
Ve çok geçmiş olsun.Ben arzu.Ankarada yaşıyorum.Mali Müşavirim ve çok yoğun tempoda çalışıyorum.Ben de bugün diyete başladım ama kısa sürede vermek istiyorum,aslında ben de çok fazla kilo yok ama basenlerim dikkat çektiği için kilo vermem lazım.hem de kısa bi sürede çünki Allah Kısmet ederse yaklaşık 40 gün sonra düğünüm var.O yüzden senin diyetini yapmak istiyorum.Ama yoğun çalıştığım için senin çorbanla birlikte normal (tabi abartmadan)yemeğimi yesem acaba faydası olmazmı?Çünki lahana diyetini tam uygularsam halsiz kalırım diye korkuyorum ama sen ne dersin?Çünki aynı zamanda gün içinde almam gerekn ilaçlar var.Bu konuda yardımını bekliyorum.ben 5-6 kilo versem yeter.gerisini de sonra veririm.1,58 boy,kilo sanrım 62(evdeki baskül bozulduğundan uzun zamandır tartılmıyorum,bugün dışarda tartılıyım bakalım.Tekrar geçmiş olsun.