Thursday, December 08, 2005

Dondurucu bir gun

http://www.acclaimimages.com/_gallery/_pages

Guzel gunesli gunlerin ardindan yine gunesli ama dondurucu
gunler icindeyiz, bu sabah kalktik sifirin altinda bir soguklukla
burun buruna geldik, soguk oldugu icin yuruyemedim diye de
uzulmedim, cunku artik evde bana ait bir oyuncagim var,
pek zevkle kullaniyorum aramiz bozulmaz insallah :)))
Tv izlerken kendimi kaptiriyorum, daha once neden almadim
diye dusunuyorum simdi.
Bugun sabah sicak yesil cay ve ardindan sicak kahve ictim.
Saat 11 de 1 tane muz yedim.
Oglen yagsiz lahanali mercimek corbasi ictim :))
(benim uydurmasyon corbam tarif: ceyrek lahana ince ince dogradim,
normal mercimek corbasi yapar gibi icine ilave ettim, hepsi birlikte
pistiler, sogan, sarimsak, bir adet patates de dogramistim. Sonra
hand blender ile ezdim hepsi karisti. Pek guzel oldu, kendime yagsiz
ayirdim, gerisinede tereyagla nane yakip doktum ev halki icin. )
Bu arada ekmek filanda yemiyorum, canim istemiyor, acayip
susuyorum bu ara, bende bol bol icmeye calisiyorum, sogukta
su icilmiyor pek ya...
Abur cubur hicbir sey tuketmiyorum, evde hepsini yok ettim cunku.
Hastalik yuzunden bol Cvitaminli meyveler tuketiyorum, portakal
mandalin, greyfurt...
Sizlerin destegide beni kamciliyor, daha da istahlaniyorum ama bu sefer
kilo vermek icin :)))
Sevgilerimle.

Veda Zamani

4 comments:

SUNSHINE said...

cok sevindim sporla birlikte rejimin iyi gitmesine

benim durumum biraz zorlasti malum aylik donem yuzunden istahim cok acildi bugun tatli yerine bol uzum yedim. birde biraz kuruyemis neyseki evde cok az kalmis onu yedim bitti artik rahatim yenisini almayacagim. senin gibi evde olmayinca yenmiyor bende o yuzden butun sncakleri kistim sadece goldfish var cocuklara ama bu arada karnimda sis.

bakalim nasil gidecek kendime seni ornek aliyorum insaalh hepimiz yeni yila mutlu ve daha hafif gireriz.

cok optum

suspect said...

veda harikasın ya.. bu yürüme bandı çok işe yarıyor galiba yahu.. hepiniz pek memnunsuuz.. para biriktir suspect!!

Anonymous said...

zeynep ciğim
benim en son gittiğim doktorum bana limonata içiriyordu bol bol onun çok faydasını gördüm. birde maydanoz yiyebildiğim kadar yiyordum. limonatamın tarifi şöyle 3 adet limonun kabuğunu rendeliyordum. suyunu sıkıp limon suyu ve kabukları bir sürahiye koyuyordum. üzerine 1 lt su ilave edip birkaç saat bekletip süzdükten sonra tatlandırıcı ilavesiyle içebildiğim kadar içiyordum.istersen bir dene. hem şeker ihtiyacını gideriyor hem de serin serin iyi geliyor.hayırlısı ile bende bir diyete başlayabilsem . bugün yarın derken bu haftada bitti. pazar günü de kuzenlerle çiğbörek partimiz var artık pazartesi başlarım. eğer salı ya kalırsak yine olmaz. hani malum salı sallanır ya .....

Pinky said...

çok sevindim böyle gitmesine..böyle devam edersen 36 beden olacağına inanmaya başladım :) Maşallah vedazamanı çok güzel gidiyorsun sakın bozma..eminim çok iyi olacak..