Wednesday, December 07, 2005

Merhaba
Bugun dune gore daha iyiyim, sabah kalktim kendime
yagsiz tavuk suyuna ( burada marketlerde satiliyor, yagsiz
organik tavuk suyu onu kullandim) kerevizli havuclu
noddlesiz corba yaptim, haslanmis gogus etimde vardi icine dogradim,
limonla cok leziz oldu. Sabah bir fincan ictim.
Oglen yemegi olarak da 2 tane haslanmis pancar,
uzerine biraz sarimsak tozu, sirke doktum,
cok da guzel oldu deneyin seveceksiniz.

Yeni oyuncagimi cok sevdim, bu sabah 20 dk yaptim,
yavas yavas bu sureyi uzatacagim, birden yuklenmek
istemedim. Zaten halsizim daha.
bu hafta bu hastalik ise yaradi, istahim hic yok gibi, bol portakal ve
mandalina yemege gayret ediyorum birde.

Aksama yine izgara tavuk ve salata yemek istiyorum. Bol su iciyorum.
Kullandigim ilaclarda susatiyor sanirim.

Hep birlikte devam diyet kardeslerim.
Xtra'nin sayesinde biraradayiz, sagolsun.

Veda Zamani

3 comments:

SUNSHINE said...

bravo zeynepcigim
yeni spor altin hayirlisi olsun verdigin kilolar yaninda vucudunda sikilasinca eminim harika olacaksin

ben bugun evdeydim gecmis 1 aydaki kilo verme dumuma bakinca moralim bozuldu lahan corbasi disinda verdiklerim cok az.

bende bugun ogleden sonra tekrar lahana corbasi diyetine basladim.Haftay sende katilirsan cok sevinirim ben yilbasina kadar ara vermeden yapmayi planliyorum.

Unknown said...

Corbadasim,
Canim, inan fiziksel goruntuyu hic umursamiyorum, cok hareketli ve aktif bir insanim, kilolar beni engelliyor, ayrica astimliyim, sekerde var bende, vermek zorundayim, yasim 42 ye gelmek uzere, estetik dusunme zamanini gectim :)))
dedim ya 14 bedene girene kadar mucadele edecegim, fazlasini beceremem zaten...
sevgilerimle, benim icinde dinlen bugun. hastayim ve calisiyorum :))

Pinky said...

Ben azmine hayranım vedazamanı..bence harika gidiyosun bende evde yapılabilecek twist&shapetarzı bişey istiyorum ama bakalım nasıl olcak