Monday, December 12, 2005

Yeni bir hafta




Merhaba
Yeni bir haftaya basladik, havalarimiz isindi yine.
Bugun neler yedim yazayim istedim.

Sabah once bir koca bardak yesil cay sonrasinda 1 lop yumurta yedim,
oglen resimdeki salatayi yaptim yedim :))
guzel gorunuyor degil mi? Marul, yesil, kirmizi ve sari biber dogradim,
yarim bardakta haslanmis nohut, limon ilave ettim cok guzel oldu. Marullari
bicakla dogramasim, elimle gelisi guzel kopardim.

Bol su iciyorum, ikindi icin portakalim hazirda bekliyor, aksam icinde
izgara koftem ve salatam olacak menumde.

Bu arada oyuncagimida ihmal etmiyorum, sabah 30 dk, kullandim,
aksamda yemekten once 30 dk. yapmaya calisiyorum.

Yeni bir hafta, yeni guzelliklerle dolu olsun.

Veda Zamani.

9 comments:

Pinky said...

Vallaha ne kadar lezzetli gözüküyor o öyle :) afiyet olsuun vedazamani..bende seviyorum salata yapmayı..gittiğim merkezde marulları öyle elle doğramak daha faydalı dediler banada ve yemeden 15 dakika önce hazırlayın dediler,bekletmemeliymişiz.Menün çok güzel..benimkine benziyor :) görüşmek dileği ile..[söylemeden edemeyeceğim benim bloguma ve diğer arkadaşlarımızın bloglarına o kadar candan ve sıcak yazıyorsunki enerjin buralara kadar gelip ısıtıyor..oralarda hep sıcacık kalman dileği ile.. :) ]

Unknown said...

Merhabalar
Inanin oglen yedim salatamdan saat 5 oluyor hala acikmadim, portakalimi bile yemedim daha,
tokta tuttu beni anlayacaginiz.

Tweetycim inan ihmal etme yap, cok leziz, direk nohuttan da yapiyorum ben salatayi, fasulya piyaz gibi, enfes oluyor.

Sevgili Pinky, tesekkur ediyorum guzel sozlerin icin, ben insanlari cok seviyorum ve hak edene deger vermeyi seviyorum birde, guzel bir bag olustu aramizda Xtra bizleri tanistirdi sagolsun, birbirimizden ogrenecegimiz cok sey var, amacimiz hepimizin paylasmak.
oyle ise sevgimizide paylasalim degil mi?
sevgilerimi yolluyorum, sagolasin.

SUNSHINE said...

sevgili corbadasim

ben kisin salata yemem yazin daha cok tuketirim. ama senin salatan harika gozukuyor. ellerine saglik boyle dengeli beslenmeyle birlikte duzenli spor da yapiyorsun ya bravo valla

ben lahana corbasina devam senle yapmak daha zevkli oluyordu ama neyse ben onemli hafta yi zararsiz hatta kilo vererek atlattim. en kisa zamanda seninle tekrar yapmak dilegiyle

cok optum

Unknown said...

Sevgili ayisi, haftaya yeniden
seninleyim corbaya devam, bu hafta
ara verdim ama yediklerimde hicbir taskinlik yapmamaya gayret ediyorum, yeni oyuncagim benim muzmin sirt agrilarimada iyi geldi inanamiyorum, demek surekli sabit sekilde oturuyorum gun icinde, simdi hareket etmek kollarim sirtim bacaklarim acisindan cok iyi geliyor, kendimi daha zinde hisseder oldum.
Texas'dan sicaklik yolluyorum sana, sakin usume :))

Anonymous said...

Zeynepcim,
saglikli ve lezzetli seyler tuketince insanin kendine guveni geliyor degil mi?
Benim de dogumdan sonra kalan biraz fazlam var, ara sira low carb diyet yapa yapa biraz inceldim.
Atkins'i denemistim, ilk iki hafta kesinlikle meyve olmamasi beni deli etmisti. O yuzden Suzanne Sommers diyetine basladim ve verdim. Surekli yapilacak bisey degil, zayifladiktan sonra en iyisi herseyden ama az yemek dengeli beslenmek yani.
Diyet yapan herkese kolay gelsin.

tatlıcadı said...

Salatayla pek aram yok ama o ne güzel bir salatadır canım çekti ya... En kısa sürede bende yapacağım kendime :)

Canım; iradene o kadar hayranım ki sen bu işi kesin başaracaksın.Hem diyet hem spor en kısa sürede bu iş olacak valla :))

Unknown said...

Sevgili Devrim, bende hemen hemen bircok diyeti okudum, kimisini denedim, simdi sadece yediklerime dikkat ederek kilo veriyorum, inan boylesi daha iyi oldu benim icin,
bana zararli olan gidalari biliyorum, bol salata meyve, beyaz et tuketiyorum, un-seker den uzagim ne zamandir, birazda tuzdan,
insallah basaracagim gayret ediyorum.

sevgili Arzum, yag yok, limon ve cok az tuz var, tuz da koymamam lazim ama, tuzu henuz cikaramadim hayatimdan.

Sevgili Tatlicadi, ben seviyorum allahtan sebze ve meyveyi, dun salatami isyerinde yerken, bir musterim geldi diyor ee yemegin nerede, hepsi bu dedim, sen boyle yapmazdin bu sefer kararlisin demek diyor :)))
Yap salatadan inan cok guzel,
afiyet olsun simdiden.

Unknown said...

Sevgili Seker,
inan gayret ediyorum, 5 sene oncesinde benim icin normal sayilan bir kiloda idim, 140 lb. 5 sene icinde birden 240 larda buldum kendimi, inanilmaz degil mi?
umarim gayretim devam eder sayenizde, yeniden bu kilolara veda ederim...
benimde tansiyonum yuksek, simdilerde iyi gidiyor, yediklerimle ve hareketler sanirim dengeliyor bunu, seviniyorum.
Sevgilerimle,

SUNSHINE said...

sevgili corbadasim

haftaya bana katilacak olmana cok sevindim.

bende kisin salata yiyemedigim icin bu corbadaki sebzelerle avunuyorum.

gorusmek uzere