Friday, December 23, 2005

Lahana Corbasi 5.Gun ve ben Hastayim!!!!


Merhaba
Hayatimda bu kadar cok hapsirdigimi hatirlamiyorum,
sanirim Guiness rekorlar kitabina girerim bu gidisle.


Bugun diyette 5. gun, ama su an saat 10.10
bir fincan kahveden baska hicbirsey yemedim ve
icmedim. Esime gore diyetler yuzunden vucudumun
direnc mekanizmasi zayiflamis, en ufak birseyde
hastalanir olmusum. Ama eminim haftaya
" Yasamak Icin Ye" ile yeniden saglikli beslenmeye
devam edince kaybolan direncim geri gelir inancindayim.
5. gunde bitmek uzere, koca gun 1 portakal ve 1 elma yedim
corba filan icmedim. Simdi tarcinli cay iciyorum, gozum acilir
gibi oldu. Inanilmaz susadim su ictim yalniz bugun. Kendimde
sasirdim bu duruma :))
Ilac aliyorum, eminim yarin bugunden daha iyi olacagim.
Malum yarin Noel burada, tatiliz bizde bahane ile dinlenecegim.
Merak edip, iyi dileklerini ileten diyet kardeslerim cok
tesekkur ediyorum. Kendimize iyi bakalim.
Sevgilerimle.
Veda Zamani

8 comments:

Pinky said...

vedazamani kendine dikkat et oldu mu?birazcık dinlen hatta vitamin al bence..kendini fazla yorma ve bizleri merakta bırakma..geçmiş olsun canım seni seviyorum..bir an evvel iyileş..

SUNSHINE said...

zeynepcigim cok gecmis olsun umarim en kisa zamanda iyilesirsin.

esinin dedigi dogru diyet konusunda ama lahana rejimi benim en kolay kilo verdigim rejim oldu. bence sonra yapacagin 6 haftalik diyet programida cok mantikli gozukuyor.

acil sifalar

Sibel said...

Zeynep ablacım, naçizane kendi bilgimi paylaşmak istedim: Senin diyetin aslında bir nevi detoks olmuş, yani şu an vücudun toksinlerinden arınıyor ve bu nedenle grip oluyorsun. Vücudunun sürekli sıvı istemesi ve burnunun akması zaten toksin attığının göstergeleri. Aslında bağışıklığın zayıflamıyor, tam aksine şu sıralar güçleniyor. Grip sırasında kuvvetli yemek gerektiği de zaten yanlış bir inanış, hastalık sırasında vücudu sindirimle yormamak gerek, ona ihtiyacı olan sıvı desteğini sağlamak yeterli. Bundan sonra normal (sağlıklı ama!) beslenme düzenine yavaş yavaş geçtiğinde çok daha iyi hissedeceksin. Detoksu kilo fazlamız olmasa da hepimizin zaman zaman yapması gerekiyor...
Unutmadan, bunları vücudunda toksin birikmesine fazla izin vermeyen ve biraz da bu nedenle 4 yıldır hiç grip olmamış biri yazdı:)

cenebaz said...

Geçmiş olsun.Kendine dikkat et.

HULYA said...

Sevgili Zeynep,
Öncelikle çok çok geçmiş olsun.İnşallah en kısa zamanda iyileşirsin. Ben de diyet yaparken sık sık hastalanıyorum ve herkesin aksine iştahım kapanacağına daha beter açılıyor.Özellikle de tatlı krizim tutuyor ama Xtra'nın da dediği gibi en iyi ilaç tavuk çorbası.Hatta geçen gün gazeten okuduğuma göre en yiy menü:-Tavuk çorbası ,biber dolması ve bol bol yeşil salataymış. Ben biiber dolmasını soya kıymasıyla ve çok çok az yağlı yapıyorum yani diyeti bozmuyor.Kendine çok çok iyi bak.Sağlıklı ve ince günler :-)

Unknown said...

Merhabalar guzel dostlarim,
bu sabah daha iyi kalktim, hepinize tesekkur ediyorum,
Sibel'cim soylediklerin cok haklisin. Bugun kendime guzel bir tavuksuyuna corba yapacagim, kerevizli havuclu. Noddle koymadan :)) Hepimizin sagligi cok onemli, bizim ev revir gibi su an.
Herkes bir yerde yatiyor,
sevgilerimi yolluyorum Gunesli ve guzel Texas sabahindan.

BANU'S CAKES said...

Çok geçmiş olsun...

Anonymous said...

geçmiş olsun canım ya siz bağımlılık yaptınız bak misafirlik falan dinlemiyorum yine sizi okuyorum okuyorum ki kahvaltı da abartmayayım sabhh.. yarın da dayanabilrisem pazartesi normale döner zatennn... yılbaşına 1 hafta kalıyor 69 u kesin ve net birşwkilde giyinikken bile görürürm artık bende...herhalde??*