Thursday, December 15, 2005

Portakal sulu narli lahana salatasi

Bugun gunesli guzel bir gun, her yer piril piril,
sabah 45 dk, yurudum, eve geldim yesil cayimi ictim,
sonrada bir lop yumurtami yedim.
Oglen icin morlahanam vardi evde, kendime bir salata
hazirladim hemen.

Mor lahanalari ve beyaz lahanami ince ince dogradim, biraz
tuzla ovdum sonra yikadim, birde dolapta beni bekleyen
narlarimi gordum, onlarida salatama ilave etmek istedim.
Birazda portakal suyu SIKTIM salatama, ben cok severim
lahana salatasinda taze portakal suyunu, deneyin, hos bir lezzet
veriyor salataya.
Bugunku oglen yemegim hazir oldu boylelikle.
Portakal sulu, narli lahana salatasi :)))
Aksam icinde izgara yapilacak koftelerim hazir, pazar gunu yogurup
dondurucuya koymustum, bugun birazini cikardim. Aksam mangalda
hemen pisirivermeyi dusunuyorum.
Umarim sizlere faydali olabiliyorum, yediklerimi sizlerle paylastikca
diyet yemeklerimiz salatalarimiz dagarcigimiz genisliyordur
diye dusunuyorum.
Sevgilerimle,

Veda zamani

6 comments:

SUNSHINE said...

harika salatalar valla

yalniz bir sey soracagim salata portakal suyu sikmak yerine tropicana orange juice koysam diyorum nasil olur acaba en iyisi bu aksam bir deneyeyim

insanin cani salata yemek istiyor senin tariflerini gorunce

gorusmek uzere corbadasim

Unknown said...

Sevgili corbadasim,
ben hic hazir meyve suyu ile denemedim, normal portakali kesip suyunu cikariyorum hemen salataya ilave ediyorum, ozellikle lahana salatasina hos bir aroma veriyor :))
Ise yariyorsa tarifler seviniyorum cidden, hepsini bir toplayip Yemekvebiz.com a yerlestirecegiz zaten figen'le.
inan lahana hazmi zor bir sebze, cig tuketildiginde de uzun sure aclik hissettirmiyor insana.
afiyet olsun.

tatlıcadı said...

Siteye ne zaman girsem harika bir resimle karşılaşıyorum.Ağzım sulanıyor valla.Ama yapıp yesemde kilo almıyacağımı biliyorum işte bu çoook güzel :)
Bu güzel tarifleri bizlerle paylaştığın için çok teşekkürler.Ellerine,yüreğine sağlık.

Pinky said...

Bunlar ne güzel salatalardır öyle..Gördükçe salataları daha bir severek yiyorum..Ellerine sağlık :)

Unknown said...

Sevgili Arzum,
Ben gunde 10 saat calisiyorum yaklasik, o yuzden oglenleri salata ile gecistiriyorum, aksamlari genelde beyaz et ( tavuk - balik) haftada 1 gunde kirmizi et tuketiyorum izgara olarak. Ekmekten uzagim bu aralar,
cunku damagim ekmegin tadini alir almaz gerisini ister benim canim,
o yuzden unlu mamulleri yasakladim kendime kepekli de olsa.
Canimsin beni dusundugun icin yaziyorsun neden moralim bozulsun.
Zaten bu hafta yediklerimde kontrollu gitmeme ragmen kilo kaybim pek yok gibi, durma donemine girdim bende sanirim.
Pazartesi yeniden lahana corbasina merhaba diyecegim :))
sevgilerimle,

Unknown said...

Shekercim,
elbette yakisir portakal dilimleri,
ben ispanak salatasi yapinca uzerine mandalinalar koyarim, pek bir leziz olur,

sevgili Pinky, ne guzel degilmi salatalar, hepsini cok seviyorum ben, ama artik kalorili extra soslu salatalari biraktim, suyuna ekmek bandirdigim salatalar yapmiyorum artik. :))

sevgilerimle,