Monday, December 05, 2005

7. gun ve sonuc


Merhaba
7. gunumde yine rutin sekilde yedim, haslanmis yumurta, lahana corbam
ve patlican salatasi yedim aksamda bolca, boylelikle bir haftayida
bitirmis oldum, bu hafta yuruyuslerimde eksilmeler oldu,
gerek hava muhalefeti, dunde oglusun hasta olmasi sebebi ile cikamadim.
Oglus daha iyi ama oksurugumuz henuz daha kesilmedi.
Bu yaziyi bu sabah yaziyorum, cunku az once tartildim :)))
Sonuc mu? Bana gore iyi bir gelisme. Toplamda 3100 gr. a veda
etmisim yine,
Yaba Yaba duuuuuuuuuuuu :)))

Bu hafta yine hafif yiyeceklerle sebzelerle meyvelerde kontrollu
yemege devam edecegim.
Hepimize basarilar diyet kardeslerim.

Veda Zamani

3 comments:

Pinky said...

Ben en iyisi ayakta alkışlıyayım!Çok sevindiiim :) Bence harika bir sonuç almışsın.oğluşun iyi olduğunda birde yürüyüş yaparsan herhalde 4 yada 5 kilo ya çıkar verdiklerin ve bence mütkiş bi sonuç olur.Çok sevindim :) Tebrik ederim yeniden!

Unknown said...

Sagol Pinky,
toplamda iyi veda ettim kilolarima, simdilik 18 bedendeyim halen, hedef 14, ama kisa surede vermek hep korkutur beni, cabuk almak var sonrasinda cunku, simdi artik bir sure surekli kontrollu gitmeliyim.
Hepimize bol sans arkadasim, eminim hepimiz basaracagiz.
Veda zamani

SUNSHINE said...

tebrikler zeynepcigim bravo valla ben bu hafta bu kadar veremeyecgimiz icin biraktim galiba ama sana bravo istikrarli bir sekilde sonuna kadar devam ettin. Umarim sonraki hafta birlikte veda ederiz yine bu kilolara

oglusuna cok gecmis olsun acil sifalar