Friday, December 09, 2005

Don't be shy, shake your body like a belly dancer :))

Evet son gunlerde en cok dinledigim sarki bu,

Hey ladies drop it down
Just want to see you touch the ground
Don't be shy girl go Bananza
Shake ya body like a belly dancer

Acayip harekete geciriyor beni, deneyin, sizi hareketlendirecek
muzikleri bulun, mumkun oldukca dinleyin, oturyorsaniz gobek
hareketleri yapin oturdugunuz yerde, ayakta iseniz, sallayin kendinizi :))

Kendime yeni bir abur cubur buldum dun aksam, benim icin kritik doneme
girdim cunku, canim surekli tatli ve ivir zivir istiyor. Aksam evdeki kuru
borulce ve nohutlari hasladim, sonra onlari az deniz tuzu ile tuzlayip
firinladim, aman ne guzel cerez oldu bana, canim findik, fistik, ceviz vs.
istedikce attim agzima :)) Deneyin...

Bu sabah yesil cayimi ictim, uzerine bir portakal yedim.
Oglen oldu su an ama hala canim birsey yemek istemiyor,
acikinca dunden kalan lahanali mercimek corbamdan var yanimda,
ondan icecegim, elma, muz ve portakalda mevcut.
Aksam icin tavuk yemegim var, diyet yemekleri olarak yakinda
YemekveBiz 'de sizlerle paylasacagim diger tariflerle birlikte.
Hafta sonuna giriyoruz diyet kardeslerim, lutfen agziniza her giren
lokmadan once sorgulayin, ne olur, benim icin, kendiniz icin ve
diyet kardesligimiz icin.
Sevgilerimle.

Veda Zamani

4 comments:

Unknown said...

Sevgili Sheker, konuk gidecegin evdekilerinde diyette olmasi ne guzel, seni tahrik eden birsey olmayacak, inan bende bu ara kimseye gitmiyorum, kimseyide konuk etmiyorum, belli olmaz sagim solum, yiyiveririm diye :))

Sevgili Tweety, ne hos degil mi muzikdeki ritm, ben arabada gider gelirken bile direksiyon basinda gobegimi iceri cekip 5 sayiyorum sonra birakiyorum, gobek kaslarim calisiyor muzik esliginde :))
Dene cok guzel oluyor...
sevgilerimle

SUNSHINE said...

selamlar

diyete siki devam ediyorsun araba karnini iceri cekme fikri cok hos bunu ben mutfakta yemek pisirirken arada aklima gelince yapiyorum

bende corba diyetine devam ediyorum

diyet tariflerini de merakla bekliyorum

birlikte kilo vermek cok keyifli
sagolsun diyet kardesligi

Unknown said...

Sevgili Corbadasim,
Ben bu hafta grip yuzunde yeterince yemedim, bu hafta lahana corbasi yaparsam vucudum guc kaybedecek iyice, onumuzdeki hafta normal diyete devam edecegim, diger hafta yeniden corba baslayacak, bu hafta seni yalniz biraktigim icin uzgunum.

Sevgili Xtra ozledim seni, commentini gorunce sevindim, ben artik her lokmami sorguluyorum, bana faydasi varmi yok mu diye :))
birde yemeklerimi bundan sonra computer karsisinda yiyecegim, cunku o zaman epey gec bitiyor tabagimdakiler, masada yalamadan yutma misali hemen yiyorum, ama computer karsisinda bir lokma atiyorum agzima, sonra bir sure geciyor uzerinden, kendim icin faydali olacagina inaniyorum.

Sevgilerimle.

SUNSHINE said...

gercekten boyle bir gripten sonra lahana rejimi biraz vucuda agir gelebilir.

ben senin yapacagin haftada yapiyor olacagim ama yinede seninle yapmak ayri keyifti soylemeden edemeyecegim bakalim kendi basima nasil gidecek.