Thursday, December 29, 2005


Merhaba
Yilin son gunlerine yaklasirken isyerinde epey
bir yogunluk var, yil sonu hesaplari, devir isleri,
iadeler derken, oturup 2 satir yazamiyorum diyet
kardeslerime. Yasamak icin ye olayi iyi gidiyor
ama ben kesinlikle vegeteryan olamam bunu
anladim, peynir cok severim, yogurt cok severim
lop yumurta cok severim, beyaz etide severim.
Gerci pazartesiden beri hic edepsizlik yapmadim,
yemem gerekenleri yiyorum. Ama yilbasi aksami
icin simdiden anlasalim, o gece smoked tavugumu
yiyecegim :)) Celtik pilavimdan yiyecegim:)))
Bugun oglen icin sabah acele ile kendime
komik bir pizza hazirladim, resmi cekemedim
size ama cok hos oldu.
Pizzamin ana malzemesi tombul patlican.
Kucuk tepsime zeytinyag degdirdim, uzerine topan
patlicanlarimi dilimledim. Uzerine yesil biber, sonra
domates ve mantar. Surdum izgaraya. Oyle guzel oldu ki, kasar rendelesem daha guzel
olacakti ama, o hakki yilbasi aksamina sakliyorum.
Gunde 3-4 koca bardak yesil cay iciyorum. Icim kiyilirsa meyva yiyorum.
Isyerime haslanmis nohut, borulce v.s yigdim :))
Sizlerin destekleride bana guc veriyor, cok iyi gidiyor simdilik.
Shekercim senin tavsiyelerinede uyacagim, cok tesekkur ederim paylasimin icin.
Dali'nin dedigi gibi sebzeleri hafta sonu pisireyim yanimda stok olsunlar.
Sizleri seviyorum. Yeni bir post yazamazsam eger simdiden baris,
sevgi ve laik bir 2006 diliyorum hepimiz icin.
Veda Zamani

3 comments:

Unknown said...

Tüm Güzel Dileklerin yüs misli senin içinde geçerli zeynepcim.. Koyduğun Resimlere bayılıyorum ben .. Çok zevkli seçimlerin var.
Patlıcanlı herşeyi çok severim.. Agzım sulandı okurken.. Cezalıyım.. Birazdam yoğurt yiycem.. Cephanelikler tamam olunca diyet güzel gidiyor.. Ne yiycem derdi yok.. Diyetin dahada iyi gidicek inanıyorum ben.
Tüm diyet kardeşlerime Güzellikleri beraberinde getirmiş biryıl diliyorum.

Pinky said...

Vedazamani canım herşey gönlünce olsun.Yeni yıl dileklerine katılıyorum ve gerçekleşmelerini diliyorum.Seni seviyorum ve seni mutlu görmek benide mutlu ediyor..Bu sende mutluluğun ve neşen daim olsun!

SUNSHINE said...

iyi seneler zeynepcigim

2005 yilindaki gibi gelecek yilda butun kilolarina veda etmen dilegiyle.

cok opuyorum.