Tuesday, December 27, 2005


Merhaba
Sebzeli ve bakliyatli ilk gunum harika gecti.
Gune yesil cay ile basladim dun, sonra 1 adet greyfurt yedim. Sonra tabiki kahve.
Oglen marul salatamin uzerine portakal dogradim, tuz ve eksi kullanmadan boylelikle
indirdim mideme :))
Ogleden sonra icim kazindi sanki, o zaman
yine bir greyfurt yedim.
Aksam eve gidince siyah fasulyeden salata
yaptim kendime, piyaz gibi, bol sirkeli domatesli.
Pek acikmadim ben dun umarim bugunumde boyle gider, bu sabahda yesil cayimi ictim.
Bir elma yedim az once. Oglen icin kuru bakla yiyecegim bol limonlu :)) En sevdigim bakliyat kuru bakla. Bu arada birkac gundur spor yapamiyorum, grip yuzunden hala guclu degilim, aksam 10 dk ancak kullanabildim. Biraktim.
Sebzedas dostlarim sizlerin gunluk menuleriniz nedir merak ediyorum. Paylasirmisiniz benimle.
Ozellikle Shekercim sen uzun suredir yapiyorsun, gun icerisinde neler yiyorsun?

Sevgilerimle,
Veda Zamani.

10 comments:

BANU'S CAKES said...

Çok sevindim verdiğin kilolara iradenden dolayı kutlarım seni darısı tüm diyet kardeşlerinin başına...

Pinky said...

vallahi azmine hayranım biliyorsun di mi :) bence bu yeniuyguladığın yöntem çok işe yarayacak.hem sebze ve meyve ağırlıklı beslenmede insanın cildine filanda iyi geliyor.Her yönden sağlıklı olacağız yani :)menüde pek güzel gözüküyo..sevgilerimle

Anonymous said...

ya gerçekten sebze ve meyve yi çiğ tüketmek varken bu kızartmaları hamur işlerini kim çıkartmış allah aşkına yaaa

rks said...

Marul salatasının üzerine portakal mı?
Ben herhalde güzel bir domates doğrayıp, zeytinyağı gezdirip yemeyi tercih ederdim...

Unknown said...

Sevgili diyet kardeslerim
cok tesekkur ediyorum sizlere,
inan sizden epey guc aliyorum,
canim yaramazlik istese bile, aa olmaz diyorum sorumluluklarim var, dostlarim var hep birlikte bu isin ustesinden gelecegiz diyorum.
Shekercim, harikasin ne guzel yazmissin, cok sevindim, bende ayak uyduracagim senin yediklerine.

Unknown said...

Tarkan,
Portakalli salata inan guzel oluyor, ozelliklede mandalinali ispanak salatasini dene :))

Anonymous said...

veda zamanı birlikte veda edeceğiz bu kilolara hiiiçç merak etme shker senin yazdıkların bana montıgnac ı hatırlattı doğru mu glisemik index olayı yani ???
ya benim de elli bir diyetim yok kendi çapımda takılıyorum işte:)))
hala kafama göre uygulayabileceğim bir diyet bulamadım ki!! daha doğrusu çok da aramadım:((

rks said...

Vallaha portakallı salata ve ıspanaklı mandalina benim damak tadıma pek hitap etmiyor gibi gözüküyor. O yüzden denemesem daha iyi olur.
Yeniliklere açığım ama damak tadı konusunda hala eski alışkınlıklarım benimle....
:):):):)

Unknown said...

sheker tam teşkilat rejimde :) ben okurken bunları hazırladığımı düşünüp yoruldum.

Zeynep şu8an uyguladığın bu rejimle (içte neler yapar bilemememde, cilt bakımından yeni, çıkmış gibi bir tene sahip olucaksın.. Işıl Işıl..

Benim sebze yeme durumumu anlatayım.. Bir koca tenecere pişiriyorum.. msonra bir yada iki yemeklik poşetlere koyuyorum.. dolapta şokluyorum onları.. Saklama kabına koyup işyerine götürüyorum.. Kettle kaynar su döküyorum yemeye yakın.hem ısınması hemde eğer hala buzluysa buzu çözülmesi açısından.. sonra suyun içinden alıyorum poşetten tabağa boşaltıp yiyorum.Hiç bişey yememekten yada kebab lahmacun bisküvit yemekten daha iyi.. Rejimimde hiç sakata gelmiyor sürekli yiyecek bişiylerim var..

tontontombo said...

Yeni diyetin hayırlı olsun:))
Kilo vereceğine eminim, çok sağlıklı bir diyete benziyor.Kolay gelsin canım.