Wednesday, December 21, 2005

Lahana Corbam 3. gun!!!


Merhaba,
Bu sabah yuruyuse cikamadim, epey bir soguk,
ustelik gece dis agrim beni rahatsiz etti cok.
Onun yerine 20 dk. spor aletimi kullandim.


Yine bugun yediklerimi ictiklerimi yazmaya
devam edecegim :))
7:00= Yesil Cay
8:00= Elma
10:00= Lahana Corbasi
12:00= 1 adet havuc, 1 adet kereviz sapi kemirildi :)
1:00= Yesil cay
3:00= Lahana Corbasi
5:00= 1 Portakal -1 Kereviz sapi
7.30= Lahana corbasi ve mangalda pismis bir sebzeli sosis :))
8:15= Hakiki Turk cayi ( sekersiz - limonlu)

Artik bugun baska birsey yemem sanirim. 3. gunude hayirlisi ile bitirdim.
Aksam komsumuz cocuklara sosis pisiriyordu, bizede ikram etti, bizde o
sosislerden tuketmiyoruz, sebzeli veya tofulu sosis yiyoruz, onlari goturdum
bizim icinde onlari pisirdi mangalda. Zipzip yerken bende 1 taneyi yedim :))
Cayimi ictikten sonra 25 dk. spor yapacagim. Sonrada yatacagim. Yorgunum.
Yarin gorusmek uzere diyet kardeslerim.
Veda Zamani

4 comments:

Nilay said...

Merhaba Zeynep Abla, gercektende cok iyi bir sekilde kilo veriyorsun. Ayda 4 kilo cok guzel. Umarim bu sekilde de vermeye devam edersin. Ben de onceki gun tartildim, 65 kiloyum. Ben bolgesel kiloluyum. Kalcam cok var. Ama yine de bir 10 kilo vermem lazim. Ben ayda dort kilo veremiyorum. En cok 2 kilo. Ama lahana corbasini bilemiyorum icebilirmiyim. Aslinda denemek lazim.
Sevgilerimle
Nilay

SUNSHINE said...

zeynepcigim insallah dis agrin en kisa zamnda gecer

evdeki aletinle devamli spor yapman cok guzel

hep birlikte daha hafif gunlere

Pinky said...

Çok iyi gidiyorsun veda zamanı,iradene hayranım..dişin nasıl oldu?ağrın geçmiştir umarım..öpüyorum..

Unknown said...

Sevgili Nilay'im
Kalca icin hareket yapmalisin bol bol, kalca hareketleri var, bende o yok, heryerim ayni tombiklikte, ustum altim :))
ayda 2 kg da azimsanacak oran degil, yavas yavas verince geri gelmesi zorlasiyor veda ettiklerinin, opuorum seni ve guzel kizini.

Shekercim,Corbadasim Ayisigim, Pinkycim,Yesimcim sagolasiniz, disim su an iyi, antibiotik kullanmaya basladim, ilac bitiminde sanirim birseyler yapilacak disime :((
cocuklar gibi hic de sevmem dis olayini ama ne yapayim..
Hepinizi kocaman kucakliyorum, moralimizi her zaman yuksek tutalim, ayakta kalmanin en guzel yolu bu, cok sukur bu halimizede diyelim.
Gunesli ve soguk bir Houston gununden selamlar hepinize.