Tuesday, December 06, 2005

Merhaba

Yorucu ve yorgun bir gunun ardindan dinlenmek
icin firsat buldum simdi kendime, grip yuzunden
birsey yiyemez durumdayim, agzim burnum tum
tat alma dokularim islemez durumda, aksam
karnim acikti yalniz bende kendime tavuklu
guzel bir salata hazirladim, tarifi Yemekbiz
blogunda paylasacagim bundan sonra, blogumuzda
diyet yemekleri diye bir bolum acip, neler hazirladiklarimi
siz diyet kardeslerimle paylasmak keyifli olacak benim
icin, biz diyet yapanlar icin alternatif bulmak zor.
Birkac gundur yuruyusde yapamiyorum, beni uzuyor.
Bugun kendime bir iyilik yaptim, bundan aldim :))
Daha makul bir fiyata buldum ve aldim. Eve gelince
cocuklar gibi evin uygun bir kosesine koydum, bundan sonra
yuruyemedim diye uzulmeyecegim, biraz once 10 dk. kullandim
hasta olmama ragmen, keyifli idi. Tv'de haberleri izlerken
hic farkina bile varmadan yaptim. Tempomu ve suremi yavas
yavas artirmayi uygun goruyorum. Iste boyle diyet kardeslerim,
bu hafta fazla yemeden gececek gibi grip sayesinde, lahana corbasindan
sonra kilo alirmiyim stresine girmemis oldum :))
Sevgilerimle,

Veda Zamani

4 comments:

tatlıcadı said...

çokkkk geçmiş olsun canım umarım en kısa sürede atlatırsın hastalığı. Bu arada hergün takipteyim seni :) süper gidiyorsun walla azmine hayranım. Şimdi bende bir rejime başladım bir hafta bittiktan sonra mutlaka şu lahana çorbası diyetini uygulayacağım.İş yerinde yapamam falan diyordum ama seni gördükçe yapabileceğimi biliyorum :)
sevgiler.

tatlıcadı

Unknown said...

Tatlicadim,
sagolasin dileklerin icin,
termosa hazirla corbani ilik ilik icersin isyerinde, bol limonla dene, cok hos oluyor inan.
Azmettim bu sefer, sizlerde bana destek oluyorsunuz, bu is destek isi, eger cevrenizde himbil, surekli yiyip icip yatan insanlar varsa uzak durun, ben oyle yaptim,
daha iyi empoze oluyorsunuz o zaman olaya.
sevgilerimle,

Unknown said...

Canim Arzum
bende onun icin aldim o aleti,
bende kilo zaten o bolgelerde, ustte bir fazlalik yok, ayrica sirt agrilarimda cok, eminim
sirt agrilarimada cok iyi gelecek,
bu islerle ugrasan arkadasin tavsiyesi ile aldim zaten, bana yarayacak birsey olsun istedim, bisiklet sevmiyorum basen yapiyor cok, arada spor olsun diye kucuk oglumla binip geziyorum ama o kadar.
Gecmis olsun dileklerine tesekkur ederim.
opuyorum seni, yaramazlarini.

Unknown said...

sagolasin Shekercim
seninde evde yurume bandin vardi saniyorum, inan ihmal etme, insan ter attikca kendini daha iyi hissediyor.
iyi dileklerin icin sagolasin,
Sevgili Xtra bizleri bir araya getirdi sagolsun, birbirimize guc verdikce bunu basaracagiz hepimiz inaniyorum buna.
sevgilerimle.