Sunday, December 25, 2005

Sonuc !!!


Merhaba
Bu haftada Lahana Corbasi diyetini tamamladim.
Sonuc mu ? 6 lb ( 2.724 gr) ye veda etmisim.
Benim icin cok iyi.
Cunku gittikce kilo kaybi miktarim dusuyor. Bundan sonra
"yasamak icin ye" uygulamasina basliyorum. Sebze ve
bakliyat benim severek tukettiklerimin arasinda.
Herkese guzel bir pazar diliyorum. Bugun kontrollu
yemek istiyorum, tavuk izgarayi ozledim salata ile
yiyecegim oglene. Yarin yeni bir cizelge icin hazirlayacagim
kendimi.
Sevgilerimle,
Veda Zamani.

5 comments:

Unknown said...

ay bende böyle tartılcam bir daha çok hoş bir resim.. ellerine sağlık.
Yinede nerdeyse 3 kilo vermişşin canım.. Tebrikler. Bugünden güzel bir hafta diliyorum bende sana

Pinky said...

tebrik ederim vedazamanı,çok güzel kilo vermişsin altı günde..kontrollü giderekte zayıflayacağına eminim ayrıca hastalığının geçmesinede sevindim.çok çok kutluyorum..sevgilerimle

Unknown said...

Tesekkur ederim diyet arkadaslarim,
Dali bende cok sevdim bu resmi, gorunce hemen bloga koyayim istedim :))
Pinky, simdi is bundan sonra zorlasiyor. Kontrollu bir sekilde devam etmem lazim. Yasamak icin ye uygulamasina girecegim bende artik.
Sevgilerimle

tontontombo said...

Tebrikler veda zamanı, resime bayıldım :)) Yaşamak için yemek güzel bir slogan. İnşallah hepimiz bunu benimseriz de gidiverir kilolar

rks said...

İşte olay bu: Yaşamak için yemek.
Aslında haftada bir gün de yemek için yaşamak yapmak da lazım......