Sunday, December 18, 2005

Merhaba
Aralik ayinin 12 sinde son lahana corbasi diyetim bitmisti, o gunden
beri yediklerimi kontrol altinda tutarak ( dunku yaramazlik haric)
diyete devam ettim. Bu sabah tartildim, 216.5 lb yim.:)) turkcesi
98 kg ediyor. Ramazan basinda tam 240 lb. idim, turkcesi 108 kg.
Ekim ayinin 2 sinden bu gune kadar toplamda 10 kg. a veda etmisim.
Bu da demek oluyorki ayda 4 kg verebiliyorum. Fakat bir donem
geliyor kilo verme olayi duruyor, sonra yeniden hizlaniyor.
Bu kilo kaybinin durdugu an yeniden yemeye baslarsak hersey
fazlasi ile merhaba diyor :)))
Yarin yine Lahana Corbasi haftam basliyor. Bu sefer tam anlami ile
listeye bagimli olacagim. Listeye gore gidince kilo kaybi daha
fazla oluyor, spor yapmayada devam tabiki.



Haydi bakalim corbadas diyet dostlari, yeni bir hafta bizim icin.
Hersey daha saglikli olmak icin.
Sevgilerimle,

Veda Zamani

5 comments:

SUNSHINE said...

sevgili zepnepcigim

bende bu hafta lahana corbasina tam uymaya karar verdim.

her seyiyle yani ekstra hic ekleme yok bakalim ne kadar verecegiz.

sevgili corbadasim

Unknown said...

çorbadaşlar burdaymış beni unuttunuz yahu.. bende başladım.

SUNSHINE said...

zepnepcigim ilk mesajimda yazamadim acelem vardi 10 kilo vermen cok iyi, ayda 4 kilo cok ideal bence

insallah bu hafta birlikte bir 8 pound daha kaybetmek uzere

suspect said...

tebrik ederim seni veda.. ben de bu sabah itibariyle başladım lahan çorbası'na.. hadi yarışalım bakalım en çok kim verecek :P
umarım hepimiz başarırız...

Pinky said...

10 kilo çok çok iyi vermişsin vedazamanı..azmin elinden birşey kurtulmuyo demekki :) lahana çorbası dyeti yapan diyet kardeşlerimede burdan sesleneyim :) hepinizee başarılaar süper olacaksınızz hepinize çook güveniyorumm