Sunday, March 12, 2006

@@Haftanin Parlayan Yildizi@@

Bu haftanın parlayan yıldızını seçmek için ev sahipliği bana düştü.
Gelelim kurallara Nilay'ın yazdığı şekilde aynen yayınlıyorum...

1. Bu tatlı, çekişmeli bir YARIŞMADIR.
2. Haftalık düzenlenecektir.
3. Amaç, aramızda zevkli bir rekabet ortamı yaratmaktır.
4. Haftanın parlayan yıldızı seçilen arkadaşımız 3 hafta boyunca
tekrar seçilemeyecek ama oyunu kullanabilecek.
5. En azimli, diyetinde en ısrarlı, egzersizinde devamlı ve
o HAFTA kilo kontrolünde en başarılı olan arkadaşımız
hepimizin oylarıyla seçilip haftanın parlayan yıldızı olacak.
6. En çok oy toplayan haftanın parlayan yıldızı olacak.
7. Oylamalar, yorumlarla yapılacak. Etkinliğin ev sahibi,
PAZARTESİ günleri HAFTANIN PARLAYAN YILDIZI adı
altında bir post yayınlayacak. Ve oylamalar sadece bu posta
bırakılan yorumlardan oluşacak.
8. Parlayan yıldız olmak isteyen arkadaşlarımız, cuma ya
da cumartesi günleri ve persembe günü olmak üzere iki
ayrı post ta kilosunu gösteren birer resim yayınlayacaklar.
Kendisini göstermek istemeyen, sadece basküldeki rakamı
gösterebilir.
9. Ev sahipliği her cuma ya da cumartesi başkasına devredilecek.
10. Haftanın yıldızı cuma gününden bir dahaki perşembeye kadar,
haftanın parlayan yıldızı ünvanıyla dolaşabilecek.
Yıldız ünvanı her cuma başkasına devredilecek.
Hadi bakalim bol sans...

Bu guzel ciceklerin resmi Mehmet Hamurkaroglu tarafindan
cekilmistir, Ankara Cumhuriyet Lisesi mezunlarindaniz.
Blogumda resimlerinden ornekler verebilecegimi soyleyince
cok sevindim, tekrar tesekkur ederim kendisine.
Mehmet agabeyin resimlerini gormek isterseniz:


www.treklens.com/members/hamurkaroglu/photos/
www.trekearth.com/members/hamurkaroglu/photos/
www.treknature.com/members/hamurkaroglu/photos/

http://community.webshots.com/user/hamurkaroglu

15 comments:

Unknown said...

misafirperverdir benim ablam. adayım kim olsun hepinizi aday gösteremiyorum.:((

Anonymous said...

Bu hafta parlayan yıldız ben olacağım hehehe... Bugünden başladım diyete yarından itibaren baskül fotğraflarımı da yayınlayacağım...
Öptüm ablacım

kedi said...

Beni bırakın kendinizi kurtarııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııın!!!!!!

Unknown said...

BAKALIM bakalim haftasonuna kadar durum ne olacak,
bende hala bir kayip yok ayni kiloda sabit ilerliyorum, ne aliyorum ne veriyorum, direnmeye devam:))

crystalsdreams said...

Nerden sen oluomuşun Nilay Hanıım yıldız,ben olcam iştee benn:)
çok pis başladım diyeteee,azmim dorukta, sabah 20 dk, akşam 30 dk koşu bandında 5.5 şiddetiylen yürüdümm..yaktığım kalorilerin hesabını tutamadımm, o derece çok..geliyorum uleynn tutmayın benii:)
fekat tartıya çıkmaya tırsıorum halenn, 2 gün devam ediim bakiim,çıkıcam tartıyaa..
Zeynep Ablaa, senin dişin ağrıoo yaa,ondan veremiyosun senn yaa?ondan olabilir mii?ondan olsun noolurr,diş ağrısı bitsinn, kilolar sapır sapır gitsiin:)

rks said...

Güzel bir organizasyon olacak gibi görülüyor. Bir ara televizyonda "Şimdi Zayıflamak İstiyorum" diye bir program vardı. sanki biraz ona benzeyecek gibi :):):)

Unknown said...

bu hafta cekisme var, hadi bakalim,
Nilaymi? Kristal mi olacak su an belli degil, her ikiside azimli.
terazi sonuclarina gore belirlenecek yildizimiz :))

Pinky said...

Şimdi efendiiim ben malesef gene kendimi okul girdabına kaptırdım ne blog okuyabiliyorum nede yazabiliyorum ara ara vakit olunca,eve baygın bi şekilde gelmediysem herkesleri gizliden gizliye okuyorum hatta pc başında uyuyakalığım bile oldu..Ben haftanın yıldızı olarak zeynep ablamızı öneriyorum.Hepimize örnek oldu.Harika kilolar verdi,vucudu direnme noktasına geldi ki bu noktaya gelince genelde delirip yiyoruz :) Ablacım fazladan hiç birşey yemedi ve sabreti.Bize harika tarifler verdi ee daha neee!Ha bi de şu var ablacım seni çok seviyorum :) diğer arkadaşlarımada şöle diyorum siz benim için yıldızsııınız yani yanlış anlaşılma olmasın..Öpüyorum hepinizi

Unknown said...

Pinkycim, sagolasin ama bu ara inan hic vermiyorum, inatlada yediklerime dikkat ediyorum, 89 olamadim bir turlu, simdi birde teyze kizim geldi izmirden, bu haftalarda yeniden kilo almazsam iyidir, canimsin sagol, ama ben kendimi aday gosteremicem henuz,
bende seni cok seviyorum.

Aysel said...

Nilay, caloricolic ve Kristil bu hafta diyet konusunda iddali görünüyor. Hepsi de haftanın parlayan yıldız olsun.

tatlıcadı said...

Ayy herkes bu hafta şaha kalkmış seçim yapmak güç ama benim oyum da caloricolic ten yana :))

crystalsdreams said...

yaa ben artık obez olmayan annehanım ile caloricolic arasında kararsızımm..naapcam şimdi ya..
obez olmayan anne uzun zamandır çok güsel gidiyoo..Caloricolic de kısa zamanda 5 kilo vermiş..hmm.accık daha beklicimm..yarın yazsam olur mu kararımıı?
hem nilay da daha koymadı baskül resmini:) ben de hala basküle çıkamıyorum,ne görücem diye korkmaktan..ama diyete devamm hem de tam gazz.. o açıdan benim 2 adayım varr şu ann ve yarın belli olcekk..hepinisi öperim..

Unknown said...

tamam sonucu cumartesi aciklicam.
son durumlari rapor edeyim bugun, cuma aksam turkiye saati ile gece 12 ye kadar bildirin lutfen...

:)))

gorevimiz tehlike.
bu bir bant kaydidir...

Anonymous said...

Tam bir haftadir cebellesiyorum. Size pek soylemek istemedim ama ben dune kadar bir kilo fazla cikiyordum baskulde. Bugun cok sukur 63lere indim. Sporuma devam ediyorum tum hizimla. Eve geliyorum, tisortum sirilsiklam. Bu gece koyuyorum iste baskul resmimi. Ama ben hakedemedim bu hafta. Kristil nasil kosmus yaaaaaaaaaaa. Aferin giz sana. Cekisme tum hiziyla devam ediyorrrrrr. Bugun son gun...
Sevgilerimle hepinizeeeeee

crystalsdreams said...

oy vermeyi düşündüğüm 2 arkadaşım da bugün yeni bi post girmediği için son durumları nedir bilemedim..ama ben de caloricaloic'e vereyim oyumu dedim..obez olmayan anne bu hızla zaten kilo vermeye devam edicek..85 olucek çok yakında,onu da haftaya seçeriz hem:)
bu hafta oyum gram gram rapor veren azimli insan caloricolicE!