Friday, March 17, 2006

@@ ISTE BU HAFTANIN YILDIZI@@

Merhaba

Tum diyet kardesleri bu hafta yogun bir hafta icinde idi.
Herkes baharinda verdigi bir cosku ile yediklerine
dikkat etmeye basladi, ama kimilerimiz cok cok iyi
durumda bu hafta. Adaylarimiz icinde bu hafta one
cikan diyet kardesimiz sevgili Caloricolic oldu.

buyuk bir azimle devam etti ve eminim ki bundan sonrasida
gelecek, tebrik ediyoruz seni sevgili Caloricolic.
Diger diyet kardeslerim hadi haftaya bir gayret bende dahil.
Hala 89 a dusemedim, ben 90 da tikandim kaldim. Yeniden
hizlandirmaliyim bu isi, misafir olunca evde zor oluyor.
Kilo almamaya ozen gosteriyorum vermeye degil :)))

Onumuzdeki hafta icin ev sahipligini sevgili Aysel' e devrediyorum.
Hepinizi cok seviyorum. Iyi bir hafta sonu gecirmenizi diliyorum.

4 comments:

SUNSHINE said...

zeynepcigim insaalah en kisa zamanda 89 inersin. Unutma aramizda en azimli ve istikrarlilardansin.

bende daha once kilo verirken 58lerde 1 ay kadar takilmistim. Diyetisyen ne verdiyse basaramadi. Ama program bitince ben diyete kendim devam etmistim ve kolayca once 55 sonrada 52 olmustum(insaalah bu rakamlari tekrar gormek uzere)

ayrica dedigin gibi misafirlerle rejim cok zor oluyor benimde etrafim dogum gunu partileriyle dolu.

Hepimizde kolay gelsin corbadasim. Mutfagim insaat halinde olmasaydi sana lahana corbasi diyeti yapalim tekrar derdim ama malesef.

Bng.U said...

Heyooo:))
herkese çok teşekkür ederim..inşallaa daha da inecek kilolarım.. bırakmak yok rejimi ;)

Aysel said...

Zeynepciğim, ben de şu aralar 89 kiloyum. Hadi beraber şu 85 sınırını aşalım artık...

Ev sahipliğini seve seve yaparım.

Unknown said...

tebrik ediyorum arkadaşı