Thursday, March 09, 2006

Sevgi Tatlisi

Merhaba
Biz diyet yapan dostlar icin kilo aldirmayan bir tatli
tarifini paylasmak istedim bugun.
Sevgi Tatlisi:))
MALZEMESİ

1 adet lekesiz gönül
1 adet açık yürek
500 gr güler yüz
250 gr tatlı dil
100 gr hürmet
1 çorba kaşığı sevgi
1 çay kaşığı hoşgörü
1 su bardagi iyi niyet
1 olcek durustluk
goz karari saygi

HAZIRLANIŞI
Gönülü duygu tasına atıp güler yüz ile karıştır
Yumuşatılmış tatlı dili üzerine ilave ederken,
Sevgi ve saygıyı üzerine ince ince üzerine ekle.
Hürmet, iyi niyet ve hoş görüden meydana gelen

Şurubu buna kat.
Samimiyet ölçüsünde parçalara bölerek
Dürüstçe hayata diz ve yüreğinde pişmesini bekle
Yüreğinde pişirdiğin bu sevgi tatlısını,
Karnın acıkınca değil, RUHUN ACIKINCA YE.

AFİYET OLSUN……...

10 comments:

acicikolata said...

Zeynep ablacım ustune birazcık karamel sos filan hı?bi lokmacık?

Unknown said...

gayri ihtiyarim benim, azcik karamel yakisir dimi?

:)))

crystalsdreams said...

yaa Zeynep Ablamm, ben de ruhumu doyuracak bu pastayı zevkle yaparım,zevkle ruhuma,bünyeme işleriim:)..sizleri çok çok severimm..ama gayri gibi ben de bişi sorcemm, ruhum doysa da benimm karnım doymuoo, karnım doysa daa gözüm doymuoo,sevgi bu karın ve göz doyması problemine de çare olur mu..aa oluu vücudumu ve kendimi de seversem belki etkili olabilir..mii.. acabaa:)))
öperim ablamm,çok öslemişimm senii:)

Berna said...

Tarif mukkemmel walla...optum bide cokcana:)

Unknown said...

Ruhumuzu doyurursak inan istahimiz da koreliyor, gayri ihtiyarinin sayfasinda guzel bir kitaptan bahsetmis, o kitabin bir paragrafi cok dogru demis k1r1stalcim, bende seni operim kocaman.

Bernacim, guzelim, insanlari sevmek cok guzel degil mi? Sevgilerimiz karsiliksiz kalmaz asla, bende operim seni cokcana.

Banucuk, sagolasin, kitabin bittimi merak ettim?

Anonymous said...

ne güzel bir tarif bu zeynep abla ..
hah şöyle zararsız hatta zararlı tarifler mutlu ediyor insanı:))

Unknown said...

Banucum bende oyleydim, hele kitap beni sardi ise, bitmeden rahatlamazdim :))

K.Kandirma bundan sonra daha cok tarif vereyim o zaman canimsin.

Beetle, afiyet seker olsun canim.

Pinky said...

Bence hepimizde bu tatlıdan var :) Belkide o yüzden tatlıya bu kadar düşkünüz,hani tatlı tatlıyı çeker hesabı.Ama gerçektende birbirimizi çektik..Zeynep ablacım harika bir tarif olmuş

Anonymous said...

Zeynep abla, mailimi aldin mi? Turkiye tanitimiyla ilgili. Cok guzel...

kedi said...

Ne diyon Lan Zeynep,1tutam sevgi,azcık huzur felan.
Karnın acıktı sende yidin ot salatanı yine.Tabii koca bünye ekmeksiz şekersiz kaldı,şarzda bitince ERROR verdin yine.Gözünü milletin sevgisine mutluluğuna diktin deemi?
Hade anam git sen yi bi iki lokma bişiilerde gözüyün önü açılsın,hade.