Monday, March 20, 2006

Uzgunum


Evet, uzgunum.
Cunku 89 kg ya dusmeyi beklerken 91.5 kg ya ciktim.
Kabahatli benim, yuruyuslerim aksadi. Turkiye'den
misafirim var, degisik lezzetler yapinca tatmadan yemeden
olmuyor, bu ara surekli tatlimsi seyler arayisindayim.
Kendimi tutmasam dunyayi yiyecegim sanki, bir an
o duruma geliyorum. Hemen suya sariliyorum o an.
Ama bu aksam dondurmali irmik tatlisini yedikten sonra
aa ben ne yedim yahu dedigimi kendi kulagim bile duydu.
Baharda beni bunaltiyor sanirim, yurumeye baslasam,
oyle guzel olacak ki...
Sizleri seviyorum,. Obezanne 85 kg bana hayal gorunuyor
su an. Ama seni tum gucumle destekleyecegim arkadasim.
Sevgilerimle.

10 comments:

Bng.U said...

Kilo bu alcaz da vercez de dimi yaaa.. ama diyet hep devam ;) Hemen gider o alınan kilo üsülmee...

crystalsdreams said...

zeynep ablaam,gittiyse misafir, sen başlarsın zati yürümeyee de diyete de tekrar..3 gün lahana&kereviz çorbası diyeti yapsan,gidiverir hemen o aldıın 1,5 kilo. hade yeniden başlayalım mı acaba çorba içmeye??

Unknown said...

Sormayin vallahi, uzuldum cidden, ne zamandir almadan ayni kiloda sabit kalmistim, simdi almis gorunce terelelli oldum.
Misafirim nisan basinda donecek, artik nisan ayi benim icin yogun bakim ayi olacak eminim :)
Sagolun guzeller, kendimi toparlamam lazim.
OPtum cok herbirinizi.

kedi said...

Off offff,yemek yemek şahane ,
misafirler bahane,
kilolar cehenneme...

Uysada koydum uymasa da koydum.

Zeynebim Allah can sağlığı versin lan,Ölmedin ya,verirsin anasını satıyım ne olcakkiii.

aqua / ~~denizbahcesi~~ said...

umudunu yitirme ''ben bu işi yapmak zorundayım'' de kendine.

Cerise said...

Nisan ayina ne kaldi surada? Yaparsin yaparsin..

Burcu said...

moralini bozma lütfen diet yapmak zor bi olay bunu kabul etmek lazım bende bazen kıtlıktan çıkmış gibi yiyorum yemiyor yapmıyor değilim sonrasında da üzülüyorum tıpkı senin gibi ama napalım can sağlığı olsun yeterki gerisi halledilir.

Aysel said...

Zeynepciğim, sakın üzülme. Biliyorsun bizim gibi uzun soluklu diyet yapmak zorunda olanların en büyük sorunu düzenli kilo vermek.
Mutlaka bir yerde duruyorsun ve mutlaka üstüne biraz da kilo alıyorsun. Önemli olan bunun geçici bir durum olduğunu kabullenmek. İkimiz de 85'i göreceğiz Nisan ayında ben inanıyorum ve sana da bu konuda güveniyorum.

acicikolata said...

Zeynep Ablacım kiyamam sana, canin tatli cekmis. Benim elimde olsa tatli havuzuna dalip cikacam. Benim diyetisyen der ki, karbonhidrat açığı kalırsa tatlıye meylin artar. Gunde en az 4-5 porsiyon karbonhidrat ye o yuzden.

rks said...

Vedazamani,
Bence kiloyu bu kadar fazla takıntı yapmamak lazım. Takıntı yaptıkça su bile içsen yarıyor.

Bir zamanlar 87 kiloydum. Sonra spor yapmaya başladım ve yeme alışkanlıklarımı değiştirdim. Yaklaşık 6 senedir 75-78 arasında gidip geliyorum.

Bu arada bu mevsimlerde kilo almak da gayet normal. Takma kafana.