Thursday, March 23, 2006

Izlermisiniz?

http://www.new-girlfriend.com/clip.html

13 comments:

kedi said...

Iyyyy!!!
Buzpatenini tercih ederdim Zeynebiiim.Derler ki erkek daha karısının cenazesinde bakmaya başlarmış uygun bir eş adayı....
Üüüüü ne pis bu erkekler len.

tatlıcadı said...

İş yerimden izlemeye çalıştım ama bizim köhne zihniyete sahip bilgi işlemciler tarafından engellendim artık evden izlerim.

tatlıcadı said...

Zeynep Ablacım yazmayı unuttum siten harika olmuş capcanlı walla girince içim ısındı hele o ayçiçeklere bayıldım ellerine sağlık. Bende istiyorum blogumu düzenlemeyi ama ne zaman el atsam herşeyi uçuruyorum beceriksizim ben :(

Berna said...

Zeynep ablacim, cok guzel olmus siten:)opuyorum koccaman...

Berna said...

Zeynep abla, amanin bu neeee! simdi izldim , sokkk oldum:))

crystalsdreams said...

Zeynep Ablamm,bizim oraların çiçekleri bunlar,trakyada çok olur bunlarr..ayçiçeklerii..süper olmuş sayfann..içim açıldı canım benim:)

Cerise said...

Ayy site super olmus eline saglik bayildim bayildim :)

Unknown said...

Ayy guzeller ok tesekkur hepinize,
bahar geldi artik s1lkenelim hepimiz, begendiginize sevindim, zira sizler misafirsiniz, iciniz ferahlarsa baktikca ne mutlu bana...
opuyorum herbirinizi ayri ayri, guzel bir hafta sonu diliyorum hepimize...

Anonymous said...

şok üstüne şok ilk şoku blogunu görünce yaşadım ikincisini de
klibin sonunu görünce:)))
harika valla....

acicikolata said...

ne koydun bunlari be?tadim aycekirdegin 100 graminda 600 kalori varmis diyetisyen soyledi. bir haftadir citleyemiyorum zaten. insanda biraz acima duygusu olur.

Unknown said...

K.K. degilmi bende hic ummuyordum klibin sonunun boyle olacagini :((

Gayri, allah nasip eder Izmir'e gelirsem yazin kordonda ayaklarimi denize uzatip cigdemleri alcam avcuma citlicem, yemisim kalorisini o zaman...

:)))

kedi said...

Amaniiin,gız Zeynebim zeynebim ayçiçekli zeynebim,kız ne güzel olmuş bu bööle,he!Allah seni!

Age35 said...

Süperrrrrrrrrrr==))) Yani sayfan....