Sunday, February 26, 2006

4X4 lere cevaplar

Merhaba,
Ben pek sobeleme ebeleme isine girmiyorum. Vaktim yok.
Ama iki sevgili dost Biyonik ve Evcil Kedi beni 4X4 konusunda
sobelemisler. Bugun pazar, simdi kahvemi icerken yanit vereyim
istedim.

Bu yasima kadar yaptigim 4 is ( 5 oldu belki daha da var )

Ogrencilik yillarimda kemik kutulara osmanli gravurleri cizmek,penye boyamak
Izmir'de ilk bilgisayar firmasinda 3741 delgi makinalarinda veri girmek
Software satis ve pazarlama
Amerika'ya geldigimde lokantada yer gosterme
Simdi kendi isyerimizde computer hardware isi yapiyorum.

Bikmadan Seyredecegim 4 film

" Les Misarebles" (Sefiller)
Zugurt Aga ( ayrica tum filmlerini severim Sener Sen'in)
Yer Demir Gok Bakir
Rain Man

Yasadigim 4 yer

Ankara
Izmir
Ankara
Houston, Texas

Izledigim 4 Tv Programi

Good Morning America sabahlari
CNN Gun icinde
Aksamlari yemek hazirlarken Emeril Live
Pazar aksamlarida bu cilgin kadinlari izlerim.

Tatil icin gittigim 4 yer

Iskenderun'dan Sinop'a kadar tum sahili gezdim.
Ama en cok sevdigim yerler
Patara
Cesmealti
Eski Foca
Akcakoca
Amerika' da bana gore gormeye degecek yer yok. Memleketim yetiyor bana.

En sevdigim 4 yemek

Iskembe dolmasi
Her turlu hamur isi
Karniyarik
Isirganotu kavurmasi

Simdi olmak istedigim 4 yer

Izmir Karsiyaka'da annemin, babamin, agabeyimin yaninda olmak.
Izmir Karsiyaka'da annemin, babamin, agabeyimin yaninda olmak.
Izmir Karsiyaka'da annemin, babamin, agabeyimin yaninda olmak.
Izmir Karsiyaka'da annemin, babamin, agabeyimin yaninda olmak.

Sevgilerimle.

Bende AGE35 'i sobeledim.

5 comments:

Anonymous said...

allah tez zamanda sevdiklerine kavuşturur inşallah ablam

kedi said...

Eyvallah topraam:)

evcilkedi said...

Çabucak cevapladığın için sağol Zeynep. Bu hasret meselesinden gün gelip kurtulmamız kısmet olacak mı acaba?:-( Her daim aklımızda ve yüreğimizde....ne olacak bu işin sonu?
Sevgiler

Unknown said...

abla sen topla bavulu heme4n gel.

Binnur A. Ö. said...

zeynepcim,
bu blogundan haberim yokmus ne ayıp degil mi?
bulunmk istediğin yer konusunda hem fikirim. yani benim de ilk maddem buydu (ama umarım dilegim yukardan yanlış anlaşılmaz- baba evine kesin dönüş yapmak istemiyorum :))