Wednesday, February 22, 2006


Merhaba
Bugunku oglen yemegim, nasil duruyor. Simdi nedir bu diye soran dostlar vardir.
Hemen soyleyim yumurtali taze fasulye kavurmasi. Bu yemek icin
yassi taze fasulye cok daha guzel oluyor ama bulamadim onlardan.
Normal taze fasulyeleri ayiklayip sicak suda biraz hasliyorum.
Sonra tavamda soganlari kavuruyorum, sarimsak ilave ediyorum.
Haslayip suzdugum fasulyelerimi ilave edip karistiriyorum hepsini.
Tuz ve karabiber ilave ediyorum. Baska bir kasede 3 tane yumurtayi
cirpip fasulyelerimin uzerine dokuyorum karistiriyorum, ocagin
altini kapatip dinlendiriyorum.
Diyetim halen devam etmekte, dengeyi bozacak birsey yemedigim halde
8 li sayilari goremedim hala, usanmadan yilmadan devam edecegim.
Bekleme zamanindayim biliyorum, sabreden dervis muradina ermis hesabi:))
Bu arada megamilliyon yine devir etti, rakam $ 203 milyon.

10 comments:

Anonymous said...

Ben bu yemegi hic duymadim Zeynep Abla. Ama doyurucudur diye tahmin ediyorum. Ellerine saglik. Oyle aradasirada durmalar olur kiloda. Vucut kendini savunuyor Zeynep Abla kolay degil. Ama kilo alirken hic kendini savunmuyor. Ne bicim sey bu anlamadim gitti. Neyse moralini bozma. Bugune kadar cok ugrastin ve cok yol katettin.
Sevgilerimle
Nilay

Berna said...

ya benim annemde bu yemekten yapardi Zeynep abla; cok canim cekti. evdeki konserveden deniyeyim bende:)

tatlıcadı said...

Zeynep Ablacım gene döktürmüşsün tadının çok güzel olduğuna eminim afiyet olsun benim içinde bir çatal al :)
Bu arada kilonun durması normal bende duraklama dönemindeyim vücut ideal kilosuna yaklaştıkça Nilay'ın dediği gibi savunmaya geçiyor sabredersek bu durgun dönemleri atlatıp tekrar kilo vermeye başlayabiliriz bence.Birde sporun kesinlikle çok yararı oluyor.Eğer biraz zaman yaratıp spor yapabilirsen senin için iyi olur sanki.
Sevgilerimle.

crystalsdreams said...

aa yine güzel,yine doyurucu bi yimek bu Zeynep Ablacımm..
ben de deniim bunu,fasulye ve yumurta,değişik güzel olacak bi ikili evet:)
kilon da bi zaman böyle seyretmesi normal tabi,sen epey kilo verdin şimdi biraz dinlenio vücut, bi bakıcan bi kaç güne kadar,hiç beklemediin bi anda,düşüvermiş gene kilolar,o zaman süper mutlu olucann,biz de tabii:)
bi de bi dee, ben bu ikramiyeye pes diyorumm, kaderin bi oyunu diorumm,takım ada diil artık kıta alıcaz ablamm yahuu diyorum:)
öpüyorumm:)

Aysel said...

Zepnepciğim,
Ellerine sağlık. Ben de taze fasülyeyi çok severim. Yumurtalı fasülye hem doyurucu hem de lezzetli olur eminim.
Ben de yaklasık 25 gündür kilo veremiyorum. Diyeti bozdum gerçi, bu gün olmazsa yarın mutlaka fark edecektir.

Asortik Krep said...

Sen Karadenizlisin galiba..Benim İstanbuldaki karşı komşum kavurmasını yapıp bana yedirmişti..Nefisti :) Sana da afiyet olsun.

Unknown said...

Guzel dostlarim yorumlariniz icin tesekkur ediyorum, ben bu fasulye kavurmasini halamdan ogrenmistim, o taze fasulyeden degilde kurutulmus fasulyeden yapardi,
hemen az haslayip kavuruverirdi,
ben kurusunu bulamadigim icin tazesinden yapiyorum ancak.

Asortik krepcim, Ankara'liyim. :))
Annem egeli.

Haklisin karadenizlilerin cok guzel fasulye yemekleri oluyor bilirim.

Diyet konusunda haklisiniz, su an bekleme donemindeyim, sinavdan geciyorum herhalde, direncim kirilip yemege gecersem 2 katini alacagim biliyorum :))

Sevgilerimi yolluyorum hepinize.

Pinky said...

Ablacım ellerine sağlık eminim süper bir yemek olmuştur.Bu ikramiye biraz daha artarsa her birimize ayrı takımada düşecek :)Öpüyorum ablacım

BANU'S CAKES said...

Ellerine Sağlıkkkk.....

Anonymous said...

ben bunnu yumurtsız turşudan yapılanını yemiştim süperdii..eminim bu da öyledirr ben yumurtalı şeylere bayılırım zaten düşünsenize tavuğa bile yumurta kırıp yedim geçende:))