Thursday, February 09, 2006

Yorucu Bir Gunun Ardindan

Merhaba
Yorucu ve yogun bir gundu bugun. Duzensiz saatlerde birseyler yedim
gun icinde. Sabah yuruyusten geldikten sonra, kahvaltimi ( 1 dilim kepek
ekmek, yarim domates, 1 dilim peynir) yaparken sevgili Arzum ve Dali
ile muhabbet ettim. Sonrada ise gittim.
Gun icinde bir kosturmacadir gitti. Oglen yemegi olarak dunden
asure corbam vardi onu ictim yine, ama icim kiyildikca bugun papaya
yedim. Gectigimiz gunlerde sevgili Ozgul blogunda papaya ile ilgili
bilgileri paylasmisti. Arada sirada alip yedigim bir meyve idi, simdi
hergun yiyecegim bu bilgileri okuduktan sonra:)) Merak eden dostlar
icin bende resmini cekiverdim, bloguma renk gelsin dedim.
Bugun persembe idi, diyet kardesligi icin yuruyus gunuydu,
ama ben islerin yogunlugundan oglen cikip yuruyemedim,
uzgunum yuruyus dostlarim bu hafta beni affedin.
Sevgilerimi yolluyorum hepinize.

11 comments:

rks said...

Bu papaya meyvesi nasıl birşey? Tatlı mı ekşi mi?

Görünüşü kırmızı bir kavun gibi gözüküyor....

Unknown said...

Abla akşam ben 7 ve 8:30 arasında Aynı gökyüzü altındayız diye yürüdüm. arda bir gökyüzünün altından koptum ama çok az.
Avakado, ananas hindistan cevizi ve kivi marketlerde var bundan hiç görmedim. Tadı nasıl bişey acaba.
YAğları erittiği söyleniyormuş BAlıklama atlamak lazım abla sen hergün tüket bizim yerimizide

Aysel said...

Afiyet olsun... Bizim yerimize de ye. İstedigin kadar meyve resmi koyabilirsin, canim cekmez. Ama yemek ve tatlilarin resmini koyarken beni de dusun. Bari o yemegi yerken "Bizleri" aklina getir de biz de yemis kadar olalim.

Unknown said...

Tarkan ve Dali
Cok degisik bir aromasi var,
rengi kavun gibi, hemen ayni kokuyu bekliyor insan ama kokusu oyle derin bir koku degil, tadida
tatli kabak ile olmamis kavun gibi desem, degisik bir tat. Ama cekirdekleri tere otunun tadinda inanilmaz degisik, salatama koyup yedim aksam.
Mangoyu papayaya tercih ederim acikcasi :))

Obezim, dostum, ozellikle yaptiklarimi goruntuleyip koyuyorum ki, biz diyet yapanlara cesit olsun diye, yaptiklarim basit seyler, ve inan sizlerin kulaklarinizi cinlatiyorum yerken.

HULYA said...

canım,
Ben daha önce adını duymuştum ama hiç tatmamıştım.Hatta nasıl bişey olduğunu da bilmiyordum.Resmini görünce şaşırdım.Kavun gibi bişeye benziyor.Tadı da öyle diyorsun.Kalorisine kadar acaba?Ben oruçtayım 2 gündür.Bu akşam aşure yemeyi düşünüyorum bu yüzden.Zaten senin aşure çorbası! da iştahımı daha bir kabarttı oruçlu oruçlu.

Anonymous said...

Canim afiyet olsun, hakikaten hem doyurucu ve hemde zayiflamaya ve kolesterin düsürmeye yararli bir meyve. Resmide sahane cekmissin. Ben cekirdeklerinden aksamlari bir tatli kasigi yiyorum, benimle beraber bütün ailede beraber :) benim kadar sevmeseler bile. Bilindigi kadari ile zayiflamaya en yararli meyve imis Dilek yazmisti galiba.
Öptüm seni.

balim said...

Bloguma biraktigin comment icin tesekkurler. Ben genelde hep sebze yemekleri yapiyorum. Yaptigim tariflerin hepsini yazarim sizin icin. Yakinda resimlerinide yayinlarim.Bende burda okudugum icin yarin gidip papaya alacagim :)

Berna said...

Ben dun markete ugradim ama bulamadim papaya:( merakta ediyorum tadini cok! belkim , meier e ugrayabiliriz bugun, orada bulabilirim:) operim seni cokca:)

kedi said...

Hep alıştığımız şeylerden vazgeçemiyoruz aslında. papaya,avakado gibi sık rastlanılmayan meyveleri alıp yemek hep çok zengin insanlara göreymiş gibi geliyor bize.Ben kendilerini görmedim bilem:(

Unknown said...

Papayayi Meksika urunlerinin cok satildigi reyonlarda veya marketlerde bulma sansiniz daha yuksek. Fiyat olarakda daha ucuz
lb si 60 cente aldim ben :))

sevgilerimle.

Anonymous said...

Zeynep Ablacim, ben alisamadim hic papayaya. Mangoyu da sevemedim ben. Onun yerine kavunu tercih ediyorum. Cok sekerli ama eger sende fark ettiysen cok guzel oluyor buralarin kavunlari. Papayadan kavuna geldim. Bir de papayayi sekerliyorlar falan, degisik seyler yapiyorlar. Sen tadini sevdiysen ye. Nasil olsa cok yararli. Bir de bulursan hikama ye bol limonla ve paprikayla. O da diyet yapanlar icin cok yararli.
Bugun ben de onun resmini koyayim bloguma, hem de artik kesip yiyeyim hikamami. Sevgilerimle
Nilay