Tuesday, February 28, 2006

Merhaba

Merhaba
Diyet ne durumda diye soracaksiniz bugunlerde.
Hala devam ediyorum, yediklerim kontrollu. Fakat hala 89 kg ya
dusemedim. 90 kg da bekliyorum su an. Sabir ediyorum.
Dusecegim elbette. Bu listeye sadik kalmaya calisiyorum.
Sagolasin ikili delilik.
Ya da sinirlenip yiyecegim :)) sinirlendigim zaman hemen bir tane
muz yiyorum tadi da, kokusu da beni rahatlatiyor inanin.
Bu ara merak edenlere yazayim mega milyon $ 256 ya cikti.
Oynadim dunden...Bol sans hepimize diyet dostlarim.
Ayrica bugun ve yarin benim dogum gunum. Neden mi iki gun?
Cunku ben 29 subat dogumluyum :))) 2008 e kadar yine yok.
Kimi dostlarim 28 subat kutlar, kimi 1 mart. Canim annecim.
Tam gununde dunyaya getirmis beni.
Sevgilerimle.

10 comments:

Aysel said...

Zeynepciğim,ben de şu an 90 kiloyum. Dün tartıda sabah 89'u gördüm, ama akşam olunca hooop 90'a tekrar çıktım. Birlikte 89'ları göreceğiz. Diyete devam.

kedi said...

Tam da zamanında doğmuşsun yani. ne şans!Ama iyi yanı da var.En azından her yıl pasta yemiyorsuuun:)

suspect said...

doğum günün kutlu olsun vedacım.. bi dahaki seneye 38 beden giymen dileğiyle...

acicikolata said...

zeynep abla dogum gunun kutlu olsun, insallah gec kalmamisimdir ama biliyorum orda gunduz

Nilay said...

Canim ablacim dogum gununu kutlamak icin girdim tam bu saatte sitene ( malum konustugumuz gibi genelde dogum gununu 1 martta kutluyorlar ya ondan).
Nice mutlu yillardaa sevdiklerinle huzur icinde yasaman dileklerimizle...
Nilay ve Mario

crystalsdreams said...

nice mutlu senelere canım ablammm..

Unknown said...

sevdikleirnle snei sevenlerle nirlikte nice sağlıklı yaşlara abla yoksun seni çok özledim bir görseydim :(

Cerise said...

Mutlu Yillaaar Zeeeyneeep :)
Sevgilerimle :)

Burcu said...

nice mutlu sağlıklı we de ince yıllara..öpüyorumm

Unknown said...

Ah benim sevgili diyet kardeslerim.
Inanin sana ortamda da olsak, sizlerin herbirinizi taniyor gibiyim nedense. Sicakliginiz benim icimdeki su gurbetin acisini biraz olsun eritiyor. Cok tesekkur ediyorum her birinize ayri ayri.
Sizlerle olmak ne mutlu benim icin.
Kocaman kocaman opuyorum herbirinizi. Insallah seneyede birlikte kutlariz.