Wednesday, February 08, 2006

Asure Corbam


Merhaba
Bugun kendim icin sabah evden cikmadan hazirladim corbami.
Icinde evde kavanozlarda kalan tum bakliyatlar var.
Hepsini birlikte pisirdim. Sonra 1 kase yogurta
3 tane ezilmis sarimsak koydum, corbama karistirdim.
Pek leziz oldu. Shekercim kulaklarini cinlattim
pisirirkende. Tahildasim benim :))
Icindekileri sayayim, yesil mercimek, kirmizi mercimek,
kuru bakla, borulce, kurufasulye, siyah fasulye, bugday.
Asure zamani geliyor nasilsa tatli diye asure yiyemem.
Bende corba gibi iceyim boyle.
Afiyet olsun bana. Saat 2.25 oldu, daha yeni icicem corbamdan.

not: yine cikmadi ikramiye, cumaya devretti yekun $ 108 milyon.

8 comments:

Aysel said...

Ellerine sağlık Zeynepciğim. Asureden daha leziz görünüyor inan.
Asure ayinda asure yemeden yasamak, hele her gun bir komşu elinde bir kase asure ile kapına dayanıyorsa çok zor:(

Berna said...

Ellerie saglik, guzel gorunuyo. banada asure olayini hatirlattin, cok canim cekti cooook. Netten bir arastirayim, zamani geliyorsa onumuzdeki gunlerde yapmak lazim dim:)diyet ondan sonra...

Unknown said...

Asureden farki yok, bugdayini biraz daha fazla koyun, kuru uzum, kayisi ilave edin, portakal kabuk dograyin, seker ilave edin o zaman asure olur iste :)))
Asure yapmak zor degil, deneyin hadi evinizde.
Obezcim o yonden ben sansliyim, asure nedir bilen yok benim komsularimda :)) vay senin haline dostum.
sevgilerimle

Unknown said...

abla adalkar zinciri satın alıcaz inşallah. devrede devrede :)))

Abla afiye olsun bu nuda yzım bundan da istiyom. Abla çok para çıkmazda ada alamazsak bir minikten hazır yemeklerini konserve fabrikası falan. Diyet olan herşeyde satıyor. Yemeklerinde tam azğıma layık görünüyorlar. Şİmdi bunlar göründüğü kadar lezzetlidirlerde. abla gel sen bunları konserve yap bir porisyonluk piyasaya sür bırak hardware işini :)

tatlıcadı said...

Yaaa ne güzel bir çorba ooo bende istiyorummmm :))
Zeynep Ablacım ne zaman siteye girsem böyle güzel şeyler koyuyorsun hele geçen gün yapıp siteye koyduğun pide muhteşemdi canım nasıl istedi tahmin dahi edemezsin ama kendimi frenledim :)
Ellerine kollarına sağlık ve afiyet olsun :))

crystalsdreams said...

zeynep ablamm afiyet şeker olsunn,aşure tadı hep damağında olsunn,çorbası da o tadı versin:)

nerdesin ablacımm,sana haberlerim var:)
öperim çokk..

Cerise said...

Zeynepcim bence de bir parca asure yiyebilirsin, o kadar caba gosterdin bir odul olsun sana :)
Mmm canim istedi simdi! Neyse yakindir annemler mutfaga girip kase kase yaparlar ne guzel :)

Burcu said...

afiyet bal şeker olsunn ama kati suretle yağ olmasın.sewgilerimle..