Friday, February 03, 2006

Cok Mesgulum Iki Gundur Yazamadim.

Merhaba Diyet Kardeslerim...
Carsambadan beri bir kosturma gidiyor isyerinde, tabi eve de gec gidince iki satir birseyler paylasamadim sizlerle.
Gerci carsamba aksami yaramazlik yaptim.
7 adet sigara boregi yedim.
Sefam olsun:)) *
Persembe ve bugun rutin gecti yediklerimde
hic abuklasmadan, kahvaltimi ara meyvelerimi
salatalarimi duzenli yedim.
Havalarda cok iyi gidiyor, dun hem sabah hemde
aksam yurudum. Yururken sanki gun icindeki
isyerindeki tum kargasayi, streside geride birakiyor
hissine kapiliyorum.
Az once Mega Million oynadim geldim.
Sevgili Dali ve Kiristilda verdiler 6'sar numara.
Hepimiz icin hayirlisi diyet kardeslerim.
Beetle guldurdun beni :)) Kacmam ben, Kastelli ile
bir akrabaligim yok. Keske ciksa, bak neler yapicam o zaman.
Biyonigim merak etme, haber vericem tabi ki.
son rakam = Mega Millions: $75 Million
Sans bize gulecek :)





* : neden sefam olsun dedim merak edenlere. yaklasik 5.5 senedir yemiyordum da o yuzden.

3 comments:

kedi said...

E tabii yazamazsın şekerim.Kolay mı kocaa adanın alım satımı,tapu işleri,harcını yatır,vergisini hallet falan.
Haa öyle son anda haber verme lütfen:"Kızlaaaaaaaaaaar!Hadi!Adaya gidiyoruuuuuuuz!"diye.
Hazırlanmak için zamanımız olsun.
Bak sonra gelmem vallaaa:)))

Pinky said...

Oh valla börekler için afiyet olsun ablacım :) Lotoyuda sabırsızlıkla bekliyorum ah ah biyonik kedinin dediğ gibi hazırlanmak için vakte ihtiyacımız var valla ah yanıma ben bikinide alayım di mi zayıflayınca giyerim oralarda :)

Unknown said...

Hadi hayırlısı abla. Ne zaman çekilecek abla bu ya. Heyecandan gidicem ben ada deniz balık zeynep ablanın yemekleri. Dün akşam arkadaşım geldi seni görünce bak pazar günü kahvaltı yapma sakın ablanın mantarlı omletini yapıp getircem birlikte yapıcaz kahvaltıyı unutmadın demi dedi. Bende yatcaz kalkcaz yatcaz kalkcaz mantarlı omlet yiycez olee diye sevindirik oldum.
İnşallaah çıkarda abla bol bol deniz(su dedin mi ben ballık gibi ) güneş ve senin yemeklerinden yemek istiyorum ( diyet yapcak ellemana bak ya abla son derece ciddiyim ben şaka falan yapmıyorum) Sabahın kör bir vaktinde balığa çıkmak çoook keyifli olucak
abla hayali bile güzel be
Hayırlısı öpüyom seni Şansın bol olsun