Wednesday, February 15, 2006

Yasam ve Taze Fasulyem



Merhaba

Benim guzel dostlarim.Nedir bu dunya telasi anlamadim gitti, bunca senedir kosturup duruyorum ne icin onuda cozmus degilim tamami ile. Dogduk, buyuduk, ogrenme zamanimiz geldi, okula gonderildik, okuduk, diplomamizi aldik, bu sefer ekmek derdine dustuk. Sonra ekmegimizi paylasmaya basladik sevdigimizle. Ardindan bu ekmege ortak olan diger bireyler dahil oldu bize, yillar akip gidiyor tabii bu arada. Yasam diyoruz buna, hergun ayni rutin isler, aksam yattigimizda da bugun de ayni catinin altindayiz salimen deyip sukur ediyoruz.
Benim diyette devam ediyor bu arada. Bozmamaya ozen gostererek.
Hafta sonu yedigim asure saylanmaz :)))

Bugun kendim icin taze fasulye yaptim, bol domatesli biberli.
2 kasik z.yag ile pisirdim. Diyetane tam anlami ile. Fakat dun
doktorum bir sureligine lifli gidalardan uzak durmami onerdi.
Diyet yaparken vucudumdaki baska yerleri hirpalamaya
basladim sanirim, bu sebeple biraz agirdan almaya baslayacagim.
Tarih belli degil ama bana ameliyat gorunuyor ufukta. En gec 1 ay
icinde tarih netlesecek. Beni uzun zamandir rahatsiz eden sorundan
arinacagim sanirim artik. Doktor hanimin yalancisiyim :)))

Dun epey bir keyfim bozuldu, ama eve gelince Zipzipimin hediyesi
beni cok mutlu etti cok.

AA unutuyorum birde, hala buyuk ikramiye kimseye cikmadi
biliyormusunuz, rakam $ 145 milyon su an. Bu gidisle takim ada
alacagiz diyet guzellerim :))) Cumaya bol sans bana, hayirli gun.

Sizleri seviyorum. Birligimiz, beraberligimiz eksik olmasin,
hep mutlu olalim.

11 comments:

Nilay said...

Ne ameliyati olacaksin Zeynep abla? Hem endiselendim hem de merak ettim. Cok zorladin kendini sanirim yaaa. Safrakesesi ameliyati mi yoksa?
Cok merak ettim, nolur mail yaz ya da burada. Cok cok gecmis olsun, cok hirpalama kendini.
Sevgilerimle
Nilay

Pinky said...

Ablacım meraklandım şimdi ne amelliyatı olacaksın?Endişeliyim..Yemek çok güzel gözüküyor.Ablacım sen yorma kendini,ağırdan al ve hırpalama.Çok merak ettim haber ver nolur :(

rks said...

Oooo en çok sevdiğim yemek. Taze yeşil fasulye....

crystalsdreams said...

Zeynep Ablam, ben de merak ettim e ameliyatı olacağını?
Geçmiş olsun dünyalar tatlısıı..
Hayat hırpalıyor evet bizleri, koşturmaca,hayatı hep bi yerden yakalamaya çalışma..böyle geçiyor..ama senin çok güsel 2 ödülün var,umarım ben de şu hayatın koşturmasına değecek bi sonuç çıkarırımm..Beni de ilerde yorgunluğuma,mutsuzluğuma derman olacan zıpzıpım karşılarr umarım:)
merak ettim ablacım,yaz emi..
çok öptüüm

tatlıcadı said...

Zeynep abalacım ne ameliyatı olacaksın umarım önemli birşey değildir.Merakta bırakma bizler.
Sevgiler

Unknown said...

Guzel dostlarim benim,
bende muzmin bir barsak sorunu var,
duzelmedigi icin artik o kismi kesip alacaklar, cunku kanama artti gun gectikce, ilaclar cozum getirmedi, bu muzminlesmeden kurtulmak icin o bolgeyi alacaklar.
Daha iyi olacak eminim. Seviyorum sizleri. Ilginize tesekkurler.
Diyetimi birakmadim ama doktorun soyledikleri dogrultusunda yiyecegim yine.
saglikli gunler hepimizi bekliyor degil mi?
Optum hepinizi kocaman kocaman.

Berna said...

Nerden cikti bu ameliyat Zeynep ablacim yaa, meraklandim valla! cok cok cok gecmis olsun. Moralimin bozuk diyince yuzum asildi benim hemen, sen hep canlisin pozitifsin be canim...opuyorum seni cokca, dikkat et kendine emi...

Unknown said...

Geçmiş olsun abla umarım en kısa zmanda sağlığına kavuşursun .
hediye çok güzel abla zipzipten bende istiyorm.

Cerise said...

Zeynepcim cok uzuldum ve telaslandim ameliyat falan deyince :(
Cok gecmis olsn, kendine cook dikkat et. Haber verirsin degil mi bize ameliyat oncesi?

Pinky said...

Ablacım geçmiş olsun çok çok iyi olacak bence.Sağlığına kavuşacaksın.Bende azmine hayranım.Seni seviyorum

SUNSHINE said...

gecmis olsun zeynepcigim

insaalah ameliyattan sonra sikintilarin sona erer. Kendine iyi bak.opuyorum seni ve zipzipi