Sunday, February 12, 2006

yogun bir haftanin ardindan

Merhaba
Yorucu gunler derken bu haftanin son gunundeyim. PAZAR.
Dalican sana dedigim gibi bende yaptim akitma kahvalti icin :)))
Dun cok sinir bozucu bir gundu, kompleksi musteriler,
problem yaratan computerler, softwareler derken aksam
6 ya kadar sadece su ve kahve ile durdum koca gun.
Isyerindeki stoklarimda tukenmis, gidip birseyler alip
atistiramadim da, koca gun resmen kahve ve su orucu tuttum.
Isten cikip gelip birseyler yapabilme gucumun tukendigini
hisseden esim beni balik yemege goturdu. Deniz urunlerini
her zaman cok sevmisimdir, izgara balik yanina biraz haslama
karidesde yedim, bol salata yedim.
Bu sabah kalktim Dalican ile dun konustugumuz uzere akitma
yaptim. Benimki yari yariya kepekli unla yapildi. Tamami ile
kepekli un ile az denedim, garip bir kivama geldi. Beyaz un
ilave ettim toparladim akitmami.
Esas bugun benim icin buyuk deney gunu. Neden mi?
HaHaHa, asure pisiyor su an bahcede. Ne yapacagim ben.
Yiyecegim, kusura bakmayin dostlar. Yilda bir kere asure ayindayiz.
Sizlerede sonra ikram ederim. Pistikten sonra.
Iyi pazarlar olsun hepimize.
Sevgilerimle.

10 comments:

Unknown said...

ye ablacım afiyet olsun :))) sheker bana söylemiş bende sana söylüyorum kilo olmasın krebin çok güsel görünüyor tadı nasıl oldu acaba abla
bende mi pişirsem aşure diye düşünüyorum. omletçi gönül yapda yiyelim kız diyor abla bir tarif alırım senden olmadı.

öpüyorum

Unknown said...

Kizlar bu hafta asure tarifini
yemekvebiz sayfasinda paylasacagiz dostlarla.
O zaman sizlerde deneyebilirsiniz.
Vallahi yedim az once bir kase asuremi. Olmuslerimizin ruhuna.
Allah kabul etsin.

crystalsdreams said...

yaaa olmaz ki canım,akşam akşam,canım çektii akıtma,krep,Dalican'ı açtım kaygana,seni açtım akıtma..bilsem yapıcam hemen şu müthiş şeyi ,Allahtan bilmiyorum,gece gece,ben 1-2 demem 3ü 4ü bulurdu bi de tatlı falan da koyardım üzerine,bööle şurup,marmelat ne varsa..oof:)
Ellerine sağlık Zeynep Ablamm..afiyet şeker olsunn..Aşuren de leziz olur tabi ki,Allah kabul etsinn,bereketi bol olsun evinin,elinin:)
öperim çokk..

Aysel said...

Ben de bugün malzemeleri ıslattım yarın karıştıracağım, yemeden olmayacak gibi görünüyor. Kırk yılda bir diyet yapalım dedik o da aşure ayına denk geldi iyi mi.
Aşure pişiren herkesin eline sağlık şimdiden.

Anonymous said...

Zeynep Abla, ayiptir soylemesi simdi sofradan kalktik. Ne yaptim biliyor musun? Senin o lezzetli pidelerden yaptim. Afiyetle indirdik mideye. Lokanta pidesi gibi oldu aynen. Bugun simarip bir de bir bardak kola yuvarladim..:)) Tarif icin cok sagol, en sonunda yaptim yoksa surekli senin o resme yapisip kalacaktim..:))
Sevgilerimle Nilay

Bu arada asureni afiyetle ye..:)))

Berna said...

Asure mi? Afiyet seker olsun canim benim, ye tabi! bende senin asurenin resmine bakip nasiplanirim artik :)

operim cokca canim :)

Anonymous said...

Zeynep Abla, sadece diyet kardeşlerimizin girip yazabileceği bir chat grubu açar mısın? ben bilsem yapacağım. Benim msn'e girmem mümkün değil. Girdiğim zaman, bütün hısım akraba ayrıca Meksika'da ki grupların hepsi kameralı görüşmek istiyorlar. Seni yahoo msnıme kaydettim. Hala senden cevap bekleniyor. Ama chat grubu yaparsak sanki daha mi iyi olur ne? Görmek te isterim arkadaşları. Kim kimdir diye bilmek için.
Sevgilerimle
Nilay

tatlıcadı said...

Zeynep Abla yaaa bloglara girdiğimde sürekli güzel şeyler yapıp resimlerini koymuşlar insan evladına bu kadar eziyet edilmez ki :))) Senin yaptığında muhteşem gözüküyor benim en sevdiğim şeylerin başında gelir bir de içine reçel yada nutella süreceksin ohhh misss yemede yanında yat misali.Ama bana cıss yasahh... Ama zayıflar zayıflamaz şu senin pidelerden yapacağım aklım hala onlarda ne güzel şeyler onlar yerim ben onları :))

Aşure içinde şimdiden afiyet olsun ellerine sağlık.E

balim said...

Afiyet olsun akitma ama yaramasin :).. Diyet yapacak kiloda degil gibi gorunuyor kiloma bakinca, ama benim yaglar sadece bir bolgede toplanmis. O yuzden cok cirkin duruyorlar gobegimin ustunde, ben onu eritmeye calisiyorum :).. Birde eger ben dikkat etmesem alip basimi gidiyorum 70lere yaklastigimida bilirim onceden. Asurenide Allah kabul etsin

crystalsdreams said...

zeynep ablamm nirdesiinnnn???