Monday, February 06, 2006

yokyok salatasi



Merhaba
Guzel bir gun diliyorum hepimize.
Burasi malum sicak bir kusak, kis arada gosterir kendini
ama bugun gazetelerde Istanbul'u gorunce uzuldum, dostlarim
icin kendinize iyi bakin lutfen. Sizlere sicaklik yolluyorum
sevgimle birlikte.
Bugun oglen yemegim bu salata. " Yok Yok Salatasi"
Evde kalan siyah fasulyemden hasladim koydum, haslanmis
misirdan koydum, haslanmis mantar koydum, biraz marul dogradim.
Biraz peynir rendeledim. Limon suyu ve az deniz tuzu ilave ettim.
Pek leziz oldu.
Dun yaramazlik yaptim azicik, Kiymali Pidelerimden yedim.
ama bu sabah baskule ciktigimda 2.4 lb ye veda etmisim, pek bir
sevindim yani turkcesi 1 kg yapiyor. Bu benim hedefim artik, haftada
1 kg verdim mi benden mutlusu yok.
Bunu el birligi ile basariyorum, sayenizde.
Hadi simdi salatami yiyeyim. Karnim acikti.
Sevgilerimle.

11 comments:

Anonymous said...

Selam:
Ben MADA :) Sheker'den buraya sıçradım. Diyet kardeşleri olarak aranızdaki dayanışmayı gördükçe, okudukça ciddi ciddi bende bunun bir parçası olmalıyım diye içimden geçirmeye başladım açıkcası:)
Hepinizde harika ve çok şirinsiniz :P
BENDENSE ŞİMDİLİK SADECE İZLEMEYE DEVAM ...

Unknown said...

Hosgeldin MADA,
Hosgelirsin aramiza diledigin zaman. Biz bu isi sevdik, birbirimize guc vererek kilo veriyoruz. dostluklarimiz gelisiyor. Senide bekleriz herzaman :))

Shercim,
sagolasin, yaa yurume olayina bugun yeniden basladim, bir sure sonra yururken sag bacak suruklenmeye basliyor resmen cok agriyor, kisa kesip geri dondum eve, inanilmaz agriyor, kramplar henuz kesilmedi, su icmeye devam ediyorum, magnesyum iceren gidalarda almaya gayret ediyorum.
Sagolasin canim. Birlikte basaracagiz, Tahildasim benim :)))

Berna said...

Vedacim kilo vermi$ olmana cok sevindim, ama salatada cidden mukemmel gorunuyor, afiyet olsun...

kedi said...

Kendini salatalara vurdun.Tabiiii adada bikinini giyip bize hava atıcan dimiii.
_"kocacııım,nerde şu benim lahanam?Bi çorbasını yapayım.":)))

crystalsdreams said...

ya walla uçağa atlayıp gelesim var yaa,ben de salata yapıorum bööle olmuooo:)
bugün bi hindiba mı hinduba mı ne onu aldım özenip,bişiye benzemedi yaaa:)hem zati kilo da verememişim bu haftaaa..:(
ben gelcem gelcem oraya gelcem,senin yanında kesin incelirim,moralimde yerine gelir,adaya beraber geçeriz ordannn:)

Cerise said...

Zeynepcim cok gecmis olsun kramplar icin :(
Kendine cok dikkat et, bak ben senin sayende evde oturup dinlendim iyi oldum.
Sen de yorma cok kendini, bize lazimsin :)
Sevgilerimle...

Unknown said...

Abla yine harika görünüyor salata yazıyorum bunları bir kenara. ÖMür uzun bir gün nasılsa aynı yerde oluruz tek tek istiycem bunları.
salatanda hem protein hem karbonhidrat hem sebze var daha ne olsun canıom istiyor benimde :(((

rks said...

Güzel gibi gözüküyor ama ben herhalde yiyemem...

Unknown said...

Sagolasiniz.
Inan ben yemek icin usenmeyen biriyim, gece gunduz farketmez.
Simdide saglikli beslenmek acisindan kendi kendime garip karisimlar yapiyorum. Dun oglen bu salatayi yedim inanin aksama kadar canim meyve bile yemek istemedi. Oyle tok tuttu ki beni...
Adayi alinca hepimiz birarada olucagiz o zaman yapacagim sizlerede.
Arzum Mersin ile hic alakam yok, ama benim ailem cok gezmeyi seven bir ailedir, annem babam her yaz Turkiye'nin yarisini gezdirirdi bize. Cok gezdim turkiyede. Mersin'de sevdigim sehirler arasindadir, deniz olan her yeri severim ben. Sanirim Ankara'lilarin hepsi ayni durumda.
Kurabiye canavarim elbette Izmir'e gelicem, annem babam Karsiyakada yasiyor :))
Ahh bir gelebilsem Turkiyeme.

Aysel said...

Salatana ortağım haberin olsun. Niye internetten bu kadar bilgi geliyor da bir tabak salata gelemiyor.

suspect said...

veda şimdi ne kadar özendim sana bilemezsin. tahmin edeceğin üzere yemek düzenim altüst olmuş durumda. bir an önce başlamalıyım ben de.. bir an önce.. başarılar diliyorum sana çok. şöle bi bakındım ama göremedim toplamda kaç kg verdin canım sen?