Wednesday, February 01, 2006

Burasi bizim olmali


Merhaba
Burasi bizim olmali diye dusluyorum ne zamandir. Bu hafta cuma gunu
lotto oynamaya karar verdim, kendim ve diyet kardesligi adina.
Su an ki rakam $ 71 milyon ...
Cikarsa bu ada da ne mi yapacagim.
Bu adayi diyet kardesligindeki
kilolarina veda etmek isteyen tum dostlar icin duzenleyecegim.
Yemekleri ben yapacagim ama :)))
Hep birlikte yuruyecegiz, hep birlikte yuzecegiz, yiyecegiz, dinlenecegiz.
Boylelikle bizi disaridan etkileyen tum olumsuzluklardan uzak istedigimiz
hale gelecegiz hepimiz.
Ne hos olurdu degil mi? Ben tipik bir balik burcuyum, severim hayalleri.
Cogu hayalimi gerceklestirdim yasamim surecinde. Belki bu da gerceklesir,
ne dersiniz sevgili dostlarim ?

resim: TUAMOTU adasi.

11 comments:

Berna said...

Ben varim bu adaya gelme i$inde walla. Sitemi ziyaret ettigin icinde te$ekkur ederim. Tani$mak isterim tabi ki arkada$inla, en azindan yazi$iriz ama tabi oda isterse :)

Pinky said...

Ablacım dün seninle konuşurken hayali bile çok güzeldi şimdi adayı görünce içim gitti!Ah ah ne güzel olurdu kesin çokta eğlenirdik.Öpüyorumm

Anonymous said...

Ben de kizi anneme birakip gelirim bu adaya. Balik avlayip yeriz. Ah ne guzel hayaller valla Zeynep Abla. Gercekten bir ada lazim biz diyet yapanlara.
Sevgilerimle
Nilay

Unknown said...

Cuma gecesi kazanirsak piyangoyu
alalim hemen adayi, hadi benimle ayni kitadakiler, cuma aksami buyuk piyango icin oynayalim,
hedefe ulasmak icin...

nilaycim, cocuklari birakmayacagiz, onlarsiz olmaz.
ozlerim ben zipzipsiz yasayamam, buyuk nasilsa buyudu kizlara kaptirdim ama :)))

cumaya az kaldi.
Allah duyuyordur bizi umarim.

crystalsdreams said...

Ada'ya gemi kalkıyomuşşş,duydumm geldim ben dee..beni de alınnn:)
yemekler Zeynep Abladann,sportif faaliyetler Shekerdennn,ohh daha ne isterizzz yaa:)
Allahım duydun muu bizi:)

kedi said...

Kızlar adada bide sanat merkezi açarız.Resim kursu da benden.
Süpersin Zeynom yaa.Ben şimdi bu hayalle ne biçim uyurum.Kıçımın açık kalmasına falan hiç gerek yok yani:)))

Unknown said...

hadi hep beraber dua edelim.
ada bizim olsun :))
Once bizler amacimiza ulasalim,
sonra bizlerde BEFORE- AFTER diye koyariz resimleri yanyana :))))

rks said...

O ada benim olsa ahh ahh neler yapardım neler.

Teknolojik çöplükten uzak herşeyin doğal olduğu bir yer...

Neden olmasın??

Unknown said...

Ablaaaaaaaaaaaaaa sen bitanesin bi tane.. Yüreğinde yüzün gibi güzel. İnşallah çıkar inşallah bir gün zeyno adası olur.. Ben ordayım ablam orda yemekler onun ellerinden eeeh birsürü kardeşte var zipzipte aerobik hocası olur .
ne kilo kalır nede yağ :)

Nilay said...

Zeynep Abla, bugun hava ne kadar guzel degil mi? Tisortlerleyiz yeniden...
Ne guzel...
Sana iyi gunler...

Unknown said...

Vallahi dogru diyorsun Nilay'cim
27 C disarisi, penye sort moduda gecti herkes aninda :))
bu donemlerde seviyorum ben Texas'da yasamayi.

Beete, Tarkan, Dali ada hepimize yetecek, su loto yarin tutsun tek :))

sevgilerimle.