Tuesday, January 31, 2006

Lahana Salatam


Merhaba
Bugunku oglen ve aksam yemegim bu salata.
Sabah yuruyuse cikmadan yesil cayimi ictim.
Eve gelince 1 lop yumurta, 1 dilim peynir, 1 dilim
kepekli ekmegimden yedim. Greyfurt suyu ile.
Saat 11 gibi 2 tane kereviz sapi yedim, limon suyu ile.
Simdi de bu salatami yiyecegim. Yemeden yine goruntuledim:))
Bu salata normalde mayonez ile yapiliyor burada. Ama ben
1 bardak yagsiz yogurduma 2 dis sarimsak ilave ettim.
Dogranmis lahana ve rendelenmis havucuma karistirdim.
Guzel oldu. Ama ne yalan soyleyim mayonezlisi bir harika oluyor.
Ben yogurtla nefsimi korelteyim. Hersey saglik icin degil mi?
Aksamda salatamin yaninda izgarada pismis fleto balik yedim.
Sevgilerimi yolluyorum dostlar size.

5 comments:

Unknown said...

zeynep abla sen bir tane diyet evi aç lütfen. Ne kadar sağlıklı ve çeşitli yemekler hazırlıyorsun.
Ellerine sağlık.

zeyno diyet evi gibi bişiy :))

kedi said...

Zeynepcim,menülerin nefis.İnsan zevkle diyet yapar senle:)Lahana mucize gibi bişiy,bana 2 haftada 4 kilo verdirdi çorbası.Su,kas kaybı falan diil,harbi kilo yani.Bide sabah,akşam bi tatlı kaşığı keten tohumunu tavsiye ederim.Ve de öperim:))

mehmet livvarcin said...

ya herşey sağlık için de, böyle de hayatın tadı kaçıyo annem ya :( şöyle bol keçyap mayonezli bi pizza, büyük boy, yanında cips, bi de büyük bardakla buz gibi cola olsa fena mı olur yani ;) zayıflamam gerek, zayıflamam gerek, zayıflamam gerek, zayı...

Berna said...

Ya Vedacim,
Degisik saglikli yiyecekler denemen ve resimlerini yayinlaman cok ho$uma gidiyor. Ve genelde ben hepsini deniyorum, bugunde lahana salatini denicem.

balim said...

sanirim Amerika'da yasiyorsun. Fat-free mayonezlerden bulabilirsin. Tadi digerlerine benzemesede yinede iyi bir alternatif.