Wednesday, January 18, 2006

Ocak 18...



Merhaba
Bu sabah yesil ay ile gune basladim, yarim saat sonra 1 dilim kepekli
ekmek, 1 dilim peynir yedim.
Kahve ictim sonrasinda 2 fincan.
Oglen icin kendime karnabahar salatasi hazirladim.
Hasladigim karnabahar uzerine 1 adet domates, 1 adet avokado dogradim.
Tulum peynir ufaladim ve limon suyu ilave ettim.
Guzel gorunuyor degil mi?
Aksam icinde dusuncem yesil mercimek pisirmek, aksam ola hayir ola:)))
Bu sabah hava cok guzeldi, 45 dk yurudum yine, yuruyunce cok mutlu oluyorum.
Her sabah yapamadigim icin uzuluyorum.
Neyse bunada sukur, eskiden uyaninca pinekleyen biri iken, simdi
cok dinc uyaniyorum.
Yarin gorusmek uzere dostlar.
Dalicim benim cephane full hala, ama hic yiyemiyorum canim istemiyor,
seninkiler bitince seslen yollayim:)
Sevgilerimle

7 comments:

Pinky said...

Yürüyünce mutlu olmak istiyorum :) Zira kılımı kıpırdatmadan oturuyorum of of..Sınavlar bi bitsin bende bunu alışkanlık haline getirmeliyim.Ellerine sağlık vedazamani salata çok güzel gözüküyor her zamanki gibi..Kocaman öpüyorum

Anonymous said...

Merhaba,

birşey soracagim. Saat kaçta kahvaltı yapıyorsun? Hergün aynı saatte mi yapıyorsun yoksa kahvaltı zamanı değişiyor mu? Benim tavsiyem yeme zamanlarını düzenlemen. Benim uyguladığım sistemde 8:30 kahvaltı, 11 ara, 12:30 öğle, 15 ara, 18:30 akşam, 21 ara yemek olarak düzenledik. Yeme miktarlarının ne kadar olduğundan önce neyi ne zaman yediğin önemli. Bu saatlere benzer şekilde kalktığın ve yattığın zamanlara göre 2-3 saat aralar ile yeme zamanlarını belirlersen ciddi anlamda hiç acıkmıyorsun. Yaptım ordan biliyorum. :)

crystalsdreams said...

Veda zamanııı,karnıbahar salatası süper gözüküyorrr!Ben de karnıbahar salatası çok severim ve yaparım ama içine domates ve peynir koymadan,zeytinyağ,fesleğen ve limonla yapardımm.Haftaya senin stili deniyeceğimm,mmm..:)lezizzz:)
Bu arada ben de Hüseyin'e katılıyorum.Benim diyetisyen de ilk iş olarak benim yemek yeme saatlerimi düzenlemişti.Güne erken başlamam ilk söylediğiydi,çünkü ne kadar uyursan o kadar kilo alıyosunn:)Neyse sabah uyanır uyanmaz kahvaltı ve sonra en az 4 saatlik aralarla ana öğün uygulaması yaptık.Sabah kahvaltıyı bir an önce alman en güzeli çünkü metabolizma erkenden harekete geçiyor ,en önce ne zaman başlarsan iyi yani..Benim diyetisyen aralarda yiyecek yerine drink diye kendi yaptığı bişi veriyor.Böyle kakaolu bişi sıcak suya karıştırıyosun,fena diil tadı.Ama faydalı bişi,yemeklerden 2 saat sonra alıyosun tam kan şekerinin düşmeye başladığı saatlermiş o saatler,böylelikle dengeni sağlıyosun ve abur cubur ihtiyacın kalmıyo,tok tutuo üstelik.Bu drink'i doktor kendi hazırlıyo ama biliyorum ki aynısı yurtdışında,özellikle Amerika'da var.Bir soriyim de doktora adını söyliyim size,belki almak istersiniz..Ben faydasını gördüm,aralarda deli gibi ağzıma attığım kepekli bilmemneli bisküvi ve krik kraklardan kurtuldumm..Sadece 3 ana öğünle ve saat 4-5 gibi 1 meyvayla epey kilo vermiştim..
Neyse benim gene çenem düşmüş:)
öperim!

Unknown said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Unknown said...

ERiyorsun abla
benim iştahım kapandığı zamanlar(hastalık dışında) yağların erimeye başladığı zamanlarda .yağların parçalanmasından sonra kana keton diye bişiy karışıyormuş.. Bu iştahı kesiyo biraz zararlı bişiy. bol bol su içilip kanın temizlenmesi lazımmış.. canım bişi istemiyor yağlar erirken.. iş yağlar eridikten sonra başlıyor iştahın artması eriyen yağ depolarının yerine konması için vücut habire yemek istiyor... Büyük ihtimalla abla iştahsızlığın yağların erimeye başlamasından dolayıdır diyorum ..
Cephaneliklerinden sonra alayım.. Teşekkür ederim abla dün pazara uğradım gelirken kendim için domates armut ve limon aldım :)) bu arada zeynep abla senin yağlar eriyip gidicek.. bol bol su içmeyi unutma ablacım arada birkaç bardakda limonata Görüşürüz..

Paylaştığımız Gökyüzü
Kavuşturuyor bizi

tatlıcadı said...

süper gidiyorsun walla azmine hayran olmamak elde değil canım.
karnabaharı pek sevmememe rağmen salata harika gözüktü gözüme.Ellerine sağlık.

sadişş said...

ya benim sebzeyle hiç aram yok ver bana ptoteini sabahtan akşama kadar yiyeyim özelliklede peynir..meyvaylada hiç aram yok..karnımacıktığı zamanlarda alıyorum elime bir parça pynir 1 tanede domates yiyorum..karnıbahar çok güzel görünüyo..azızın tadını biliyorsun valla..