Monday, January 30, 2006

bugday salatam


Merhaba
Bugunluk bu kadar sinirin ustune bu salatamdan yedim.
Dun misafirlerim vardi yemekte, bir suru seyler hazirladim
onlar icin, kendim icinde bugday salatasi, ama misafirlerimde
benim salatama bayildilar onca yenecek yemek varken :)))
Neyse salatami anlatayim, 1 su bardagi islanmis beklemis bugdayimi
hasladim, sonra siyah fasulyeler (hazir haslanmis) vardi,
bugdayimi suzdukten sonra fasulyelerimi, 1 avuc haslanmis
misirimi ilave ettim. Uzerine 2 dis sarimsagi ezip 1 limon suyu
ile karistirip doktum.
Cok leziz oldu, deneyin tavsiye ederim dostlar.
Veda Zamani.

4 comments:

crystalsdreams said...

off off off gene süper gözüküyoo,ellerine sağlık canım..
bu böyle olmicak Walla gelicem ben szin diyarlara bikaç gün kurs görsem senden belki biraz beceririm mutfakta bişiler:)
ve tebrik ederim seni ayrıca misafirlere ayrı yemek yapıp diyetine devam edebildiğin için..ben bu ara ya misafir çağırmıyorum eve ya da illa gelen olursa zorla benim diyet yemeklerinden yediriyorum..napiim ben onlar yerken bakmak istemiyorum,:)
çok öptüm..güseel ve huzurlu bi gün dilerimm:)

Aysel said...

Salatan nefis görünüyor. Misafirlerin diğer yemekleri geçip buna saldırmasına şaşırmamalı.

kedi said...

Devam Vedazamanı devam.Ben senin azmine inandım bacım.Sen soona bizi terkedip "ÇİROZKARDEŞLİĞİ"siteni kuracan biliyom,ve soona dönüp"Hani bir zamanlar 600gram verdim diye küçümsediğiniz kişi vardı ya,İşte O benim!"deyip bizi de aşaalıyacan "tanımıyorum sizi pis şişkolar!"diicen,Biz sitenin önünde ağlaşcaz"Yapma Vedazamanı yaa,sana çok destek vermiştik biz"diicez.

Unknown said...

Arzum,
sagolasin canim, buradakiler senin istemenle degil, onlarin istemesi ile olcerler herseyi, denicem sansimi.

Crystalim, dene bu salatayi inan pek hos, inan bende cok zorlaniyorum, benim evdekilere ayri, kendime ayri derken helak oluyorum.

Obezanne, canimcim evet degisik geldi onlara, daha once bugdaydan pilav yapmistim, simdide salatayi gorunce bu kadin bugday delisi oldu diyorlar :)))

Biyonikkedim, ayy cok guldurdun beni, hayatimda inan hic ciroz oldum, cocukken gurbuz cocuklardandim, ama benim sucum degil, dogdugumda 6.250 gr dogmusum annem iyi beslemis :)))
guldurdun beni sabah sabah, allahda seni guldursun :))
sevgilerimi yolluyorum hepinize,
sicacik texas'dan.