Sunday, January 29, 2006

Mantarli Omletim

Dun sabah kendime guzel bir omlet hazirladim, diyetteki dostlarima
alternatif olsun diye dusunerek hemen resmini cektim, simdi sizlerle
paylasiyorum.
Mantarlarimi(dilimlenmis) yarim kasik z.yagda cevirdim,
sonra baska bir kasede 2 yumurtayi cirptim iyice,
dereotu ilave ettim.
Cok az 2 yemek kasik kadar tulum peynir ufalagi ilave ettim ve
mantarlarimin uzerine doktum. Ters yuz ettim. Cok leziz oldu.
Yaninda taze greyfurt suyu ile cok guzel gitti.
Denemek isteyen dostlara simdiden afiyet olsun.
Sevgilerimle.

4 comments:

Unknown said...

Abla ya dört gözle bunun resminşi ve tarifini bekliyordum.. Ellerine sağlık çok güzel görünüyor.. Yanımda gördüğün arkadaşımla pazar birlikte kahvaltı edicez. O tarifi aldı, yapıp getirecek :))) Bakın ya ta haftaya pazar kahvaltıda ne yiyeceğimizi planlıyoruz :)

kedi said...

Afiyet olsun.Ahdım var:dijital makine alınca sana nispet yediğim simitlerin susamlarını bilem çekceem.sevgiler:)))))

tatlıcadı said...

aaa şimdi hatırladım bizim evdede mantar var ayyy akşam bende yapsam mı ki hem mantara bayılırım :) ama yumurtalar kuş gribi oldu nasıl olcakki? :(((

zeynep gene döktürmüşsün ellerine sağlık canım.

crystalsdreams said...

ya ama kuş gribi var veda zamanıı biz naapıcaz hakkaten şimdii:((
mantarr,tulum peynirii..offf..sen bu işi çok fena biliyosun amaa yaaa:)