Tuesday, January 03, 2006

Tatil Sezonu Bittiiiiiiiiiii...

Merhaba Diyet Kardeslerim.
Burada ne zamandir tatil sezonu idi, hayat bugun normale dondu yeniden.
Gerci ben ne kadar tatil yapamasamda, calismak durumunda olsamda...
Bugun tum Amerika backtowork ( ise donus) yapti. Ohh iyi oldu :)))
Ben yilbasi icin guzel bir sofra hazirladim kendime ve aileme.
Salata agirlikli. Hazirlarken nasil gozum acti ama, cunku kendimi sartladim
yeniyil aksami yiyecegim diye. Salatalarla basladim, marul salatasi, borulce
salatasi, bakla salatasi derken doyuverdim. Az tavuk yedim. Yemek ustune
cikolatali pastadan yemek istedim, bir dilimi bile bitiremedim.
Bana neler oluyor ? Ne oluyorsa vallahi cok iyi oluyor :)))

Dun tartildim. Gecen hafta Yasamak Ye cercevesinde sebzeli bir
hayata baslamistim. 1200 gr vermisim, yeni yil aksami yedigim halde.
Sevindim.

Dunden itibaren yine sebzeli yasama devam ediyorum. Bol meyve tuketiyorum.
Aksam kuru borulce salatasi yedim yine. Bakliyat beni cok tok tutuyor.
Bu sabah yarim bardak yagsiz sut ve kendi yaptigim ( kendim icin ozel) kepekli
keten tohumlu bir dilim ekmegimden yedim.

Hepimize bol sans dostlarim. Hepimiz cok iyi gidiyoruz, bloglari okudukca
oyle mutlu oluyorum ki...

Veda Zamani

10 comments:

Pinky said...

Tebrikler valla 1200 süper bir sonuç hemde yılbaşı akşamına inat.Bende böyle blogları okuyunca seviniyorum belki vucudum kendine gelirde verir şu salak yılbaşı kilolarını diye :)Hepimiz dahada iyi olacağız inşallah.Resim süper!!!Bugün okula aynen böyle gittim :) Öpüyorum

SUNSHINE said...

bak ne guzel 1200 gr daha gitmis harikasin zeynepcigim

hepimize cok iyi ornek oluyorsun sebze diyetine hemen adapte oldun valla hi

kolay gelsin tatlim cok opuyorum
senin elinden hic bir sey kurtulmuyor

tatlıcadı said...

Yılbaşına rağmen 1.200 süper walla.
Ben hala aldım verdim ben seni yendim modundayım iş kilo almaya gelince 2-3 günde hızla alıyorsun ama vermeye gelince onu vermek neden 2 haftayı buluyor yaaa :(

rks said...

Kalbimde biraz sızı var ve yaklaşık bir haftadır yiyemiyorum. Bunun sonucunda 2 kilo kaybına uğradım...

-------------------------

İşte olmak kadar güzel birşey yok. Aksine tatilde evde vakit geçmek bilmiyor. Tabii ki bu dediklerim kış için geçerli

rks said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

bende başladım nihayet pazartesi günü diyete. ilk iki gün iyi geçti. inşallah bozmam. seni de tebrik ederim. yılbaşı haftası 1200 gr süpeeeer....

Unknown said...

Sevgili Dostlarim,
tesekkur ediyorum, bende inanamiyorum kendime, yiyemiyorum eskisi gibi, bazen icimden geciriyorum, sonra hadi hadi baska seyler dusun diyorum kendimi mesgul ediyorum baska seylerle...

Tulay'cim cok sevindim diyete baslamana, ne olur bozma, seninleyiz bak hepimiz. Artik bahanede kalmadi, yeni yilla birlikte yeni bir yemek sekli hepimiz icin en sagliklisi bu cunku, bu sebeple bu uygulamalari yapiyoruz, sagligimiz icin.

2006 da veda edecegiz hepimiz,
sizleri cok seviyorum.

Unknown said...

Bu sene hepimiz incelicez :) blogları okudukça bende çok mutlu oluyorum aynı zamanda motive

HULYA said...

Bence de süper bir sonuç. Şimdi daha da motive oldum işte. İnsanın yalnız olmadığını bilmesi harika bir duygu. Yoksa herkes bol bol yerken ben diyet yapıyorum diye düşünürdüm ama biliyorum ki sizlerin sayesinde yanlız değilim. Kendine çok iyi bak:-)

sadişş said...

slm kilo vermene çok sevindim bizi dahada motive ettin kilo verenleri görünce çok seviniyorum..
birde bişey sorucam lahana çorbasının tadı nasıl..merak ediyorum eğer güzelse bende denemek istiyorum da....