Thursday, January 05, 2006


Evet, evet kendimi seviyorum. Narsist degilim.
Kendimi seviyorum niyemi?
1- sabahlari uyusuk uyusuk kalkmiyorum artik, uyanip kendimi
sokaga atiyorum, en az 30 dk yuruyorum.
2- Jimnastik aletimi yuruyusten sonra 20 dk kullaniyorum.
3- Ise gelirken her sabah 3 tane cukulatali donuts alip yemiyorum artik.
4- Sabahlari evden cikmadan yesil cayimi iciyorum.
5- Kahvaltida meyve salatasi yiyorum.
Daha sayayim kendimi niye seviyorum okuyun...
6- Oglenleri Bakliyat karisimli yesil salatami yiyorum.
7- Aralarda bol bol su iciyorum.
8- Firsat buldukca bulundugum yerde ziplayabiliyorum artik.
9- Ara ogunlerde meyve tuketiyorum bol bol.
10- Aksamlari haslanmis sebze veya az zeytinyagda kavrulmus sebze yiyorum.
11- Abur cubur isteyince canim, hasladigim nohut- borulce tanelerini yiyorum.

Boylelikle kendimi cok zinde ve enerjik hissediyorum, uzerimdeki o himbillik
gitti, bunlar kendimi sevmem icin sebep degil mi?

Sizleride seviyorum, cunku bana sana ortamda da destek oldugunuz icin.
Kostek olanlarada kendilerini sevmeyi oneriyorum :))

Veda Zamani

6 comments:

fethiye said...

Abla, biz de seni cok seviyoruz!

Gerci biliyorsun, ama soylim ben yine :)

Herseyden ote bu 3 tane donut benim gozlerimi acti!!! Hayatimda bir oturusta bir tanesini bile yiyemedim ben onlarin!

Bir de, haslanmis nohut cerezi cok iyi fikir. Ben de uygulasam bunu diye dusunmedim degil.

Anonymous said...

zeynep çiğim seni tebrik ediyorum tekrar tekrar. allah bana da senin gibi bir irade verir inşallah tez vakitte de ben de kendimi sevmeyi öğrenirim.

SUNSHINE said...

cok iyisin zeynepcigim

ne kadar iyimser bir hayata bakis

hepimiz senin gibi bakmaliyiz hayata

cok opuyorum

Unknown said...

Fethiyecim,
canimsin, sen zaten incecik citirsin, 3 tane yesen sen hazimsizliktan acile kaldirilirsin :))))

tulaycim, sende basaracaksin, iradende saglam senin, seninleyim her zaman bunu bil.

Ayisigim, corbadasim, hayat kisa,
kotumser ve fesat bir yasam bizlere gore degil, her anin keyfini cikarmayi bilmeliyiz.
Bende seni cok seviyorum.

Shekerim, sebzedasim,
sayende sebzeli gunlerim cok guzel geciyor, inan eskiden 3 adimdan sonra kendimi bir kenara atip ayilir bayilirdim.
Simdi yurudukce yurumek istiyor canim.
Hepinizi cok seviyorum.

Unknown said...

zeynep abla bende seni seviyorum..
bak ne güzel birsürü alışkanlığın olmöuş.. Önemli olan ne hissettiğimiz değil midir? okumnadan gidemedim blogunu öpüldün

Nilay said...

Zeynep Abla, su himbilliktan kurtulmak darisi basima, su okullar bir acilsin, Nur dogru kindere ben de yuruyuse insallah. Yurumek kadar etkili bir spor yok. Hergun duzenli yuruyunce kilolara gercekten veda ediyor insan. Annem oyle bayagi kilo vermisti. Hala da yuruyor. Bu arada biz de seni seviyoruz Zeynep Ablacim.